Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація маркетингових досліджень у сфері роздрібної торгівлі (на прикладі мережі супермаркетів «Бімаркет»)
Дипломна
№ K-915
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………... Стор. 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ…………………………………….. 7 1.1. Сутність та класифікація маркетингових досліджень……………… 7 1.2. Технологія маркетингових досліджень: етапи та порядок проведення…………………………………………………………………. 18 1.3. Методи, види та особливості маркетингових досліджень в роздрібній торгівлі………………………………………………………… 27 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ (НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ СУПЕРМАРКЕТІВ «БІМАРКЕТ»)………………………………………. 38 2.1. Сучасний стан споживчого ринку та рітейлу в Україні…………… 41 2.2. Організаційно-економічні та маркетингові особливості діяльності мережі супермаркетів «Бімаркет»……………………………………….. 49 2.3. Характеристика системи маркетингових досліджень в мережі супермаркетів «Бімаркет»………………………………………………… 59 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ І МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕРЕЖІ СУПЕРМАРКЕТІВ «БІМАРКЕТ»………………………………………………………………. 68 3.1. Інтерпретація та оцінка результатів маркетингових досліджень в мережі супермаркетів «Бімаркет»………………………………………... 68 3.2. Удосконалення маркетингової діяльності компанії на основі бенчмаркінгу……………………………………………………………….. 79 3.3. Модель оптимізації витрат на маркетингові дослідження в мережі супермаркетів «Бімаркет»………………………………………………… 87 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….. 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. 97 ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи