Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологічні причини виникнення страхів у підлітковому віці
Магістерська
№ K-26974
ЗМІСТ ВСТУП..............................................................................................................……...3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ..........7 1.1. Психологічні особливості підліткового віку………………………..7 1.2. Дослідження походження та визначення страху...............................18 1.3. Психологічні чинники страхів у підлітковому віці……………….30 Висновки до першого розділу………………………………....................40 РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАХІВ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ............................................................................................................................42 2.1. Методичний апарат дослідження…………………………………...42 2.2. Результати дослідження та їх обговорення………………………...47 Висновки до другого розділу………………………………………….....55 РОЗДІЛ III. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ, СПРЯМОВАНОЇ НА ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ПІДЛІТКІВ .57 3.1. Рекомендації та поради для батьків, вчителів та психологів…………………………………………………………....57 3.2. Тренінг спрямований на подолання страху………….......................64 3.3. Основні техніки управління страхом……………….........................74 3.4. Перевірка та оцінка ефективності психокорекційної роботи….... .78 Висновки до третього розділу…………………………………………....80 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….84 ДОДАТКИ………………………………………………………………………….91
Актуальність обраної теми. Підлітковий вік традиційно вважається більш складним періодом розвитку, ніж середнє дитинство. Це час фізичних, когнітивних і емоційних перетворень, які наближають дитину до дорослості. На додачу до цього змінюються соціальні вимоги, які висуваються до дитини батьками, однолітками, вчителями і самою спільнотою. З одного боку, для цього складного періоду показові негативні прояви, дисгармонійність у становленні особистості, згортання попередньо встановленої системи інтересів дитини. З іншого боку, підлітковий вік відмічається багатьма позитивними факторами: росте самостійність дитини, більш різноманітним та змістовним стає відношення до інших дітей та дорослих, значно розширюється сфера його діяльності та ін.. Головне даний період відрізняється виходом дитини на якісно нову позицію, в якій формується його свідоме відношення до себе як до члена суспільства. Формування повноцінної активної особистості має насамперед ґрунтуватися на вихованні у дитини почуття власної гідності, усвідомлення своєї самоцінності, поваги до себе, віри у власні сили. Дитина має прагнути бути сама собою, не схожою на інших.
Ціна
800
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи