Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Становлення особистості майбутнього психолога в процесі професійної підготовки
Магістерська
№ K-26975
ЗМІСТ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ. 8 1.1. Висвітлення проблеми розвитку особистості у зарубіжній психології ………………………………………………………………… 8 1.2. Вітчизняні концепції особистісного розвитку…………… 27 1.3. Методологічні засади експериментального дослідження розвитку особистості………………………………….………………….. 41 Висновки до першого розділу…………………………………………... 48 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ ………………………………………….. 48 2.1. Методи, методика та процедура дослідження……………. 49 2.2. Результати дослідження розвитку особистості студентів. 55 2.3. Дослідження взаємозалежності розвитку особистості та рівня загальної інтернальності………………………………………...... 62 Висновки до другого розділу………………………………….. 66 РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА 67 3.1. Програма особистісного зростання студентів-психологів……. 68 3.2. Перевірка та оцінка ефективності роботи…………………… 90 Висновки до третього розділу…………………………………….. 92 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .. 95 ДОДАТКИ .. 101
ВСТУП Державна національна програма «Освіта (Україна XXI століття)» одним з основних завдань ставить гуманітаризацію та гуманізацію освіти з метою гармонійного розвитку особистості, розкриття нею всіх можливостей і здібностей, які дозволять повністю реалізувати себе. Ці завдання збігаються з основними положеннями концепції гуманістичної психології, згідно з якою функцією освіти є гуманна мета особистісного зростання. А. Маслоу, один із засновників гуманістичної психології, стверджував, що якби ми прийняли за основну мету освіти «пробудження і реалізацію буттєвих цінностей (аспект самоактуалізації), ми б прийшли до колосального розквіту нового виду цивілізації. Люди стали б більш сильними, здоровими і більшою мірою взяли б своє життя у свої руки. Завдяки підвищеній особистій відповідальності за своє життя і раціональному наборові цінностей, які керують виборами, люди почали б активно змінювати суспільство, в якому живуть. Рух до психічного здоров'я є водночас і рухом до духовності та соціальної гармонії». Наше сьогодення характеризується труднощами та кризами в усіх сферах життя, які призводять у кінцевому рахунку до криз та проблем кожної окремо взятої людини і формують соціальне замовлення на професію психолога, що відображає усвідомлення у суспільстві цінності індивідуальності людини і ставлення до неї як до соціальної та психологічної реальності. Своєю практичною роботою психолог уточнює дане замовлення і створює умови для усвідомлення соціального статусу своєї професії. У порівнянні з іншими професіями робота психолога-практика є спе-цифічною як своїм предметом - індивідуальністю людини - так і тим, що він і сам завжди виступає у власній професійній діяльності як індивідуальність. У зв'язку з цим виникає низка проблем, пов'язаних з підготовкою практичного психолога і вимогами до нього як до професіонала та особистості.
Ціна
700
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи