Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування навичок самостійної роботи учнів у процесі розв’язування задач з теми «Трикутник»
Дипломна
№ K-526
Зміст ВСТУП………………………………………………………………………………..2 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ. 1.1 Психолого-педагогічні основи організації самостійної роботи учнів при вивченні математики в основній школі………………………………….4 1.2 Мотивація самостійної пізнавальної діяльності учнів………………….. 1.3 Форми та методика проведення самостійних робіт.................................. 1.4 Роль самостійної роботи в самоконтролі учнів…………………………. 1.5 Особливості проведення самостійної роботи з учнями сьомого класу… РОЗДІЛ 2.ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ТЕМИ “ЕРИКУТНИК» 2.1. Аналіз програм та підручників «Геометрія 7 клас», «Геометрія 8 клас», «Геометрія 9 клас » 2.2. Оцінювання самостійних робіт творчого та навчаючого характеру. 2.3. Система уроків з теми «Трикутник». ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи