Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування навичок самостійної роботи учнів у процесі розв’язування задач з теми «Трикутник»
Дипломна
№ K-526
Зміст ВСТУП………………………………………………………………………………..2 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ. 1.1 Психолого-педагогічні основи організації самостійної роботи учнів при вивченні математики в основній школі………………………………….4 1.2 Мотивація самостійної пізнавальної діяльності учнів………………….. 1.3 Форми та методика проведення самостійних робіт.................................. 1.4 Роль самостійної роботи в самоконтролі учнів…………………………. 1.5 Особливості проведення самостійної роботи з учнями сьомого класу… РОЗДІЛ 2.ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ТЕМИ “ЕРИКУТНИК» 2.1. Аналіз програм та підручників «Геометрія 7 клас», «Геометрія 8 клас», «Геометрія 9 клас » 2.2. Оцінювання самостійних робіт творчого та навчаючого характеру. 2.3. Система уроків з теми «Трикутник». ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи