Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів
Курсова
№ K-28911
Курсова робота на тему: «Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів»
Зміст
1. Вступ
2. Теоретичні основи паблік рилейшнз (PR) 2.1. Сутність та основні функції PR 2.2. Види PR та їх роль у маркетинговій діяльності 2.3. Відмінності PR від реклами
3. PR як інструмент просування товарів 3.1. Механізми впливу PR на споживача 3.2. PR-кампанії та їх роль у формуванні іміджу товару 3.3. Інтеграція PR з іншими елементами маркетингу
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи