Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів (послуг).
Курсова
№ K-28910
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів (послуг)»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні аспекти паблік рилейшнз як інструменту маркетингових комунікацій 1.1. Сутність і функції PR 1.2. Основні інструменти та форми PR-діяльності
3. Розділ 2. Роль PR у просуванні товарів і послуг 2.1. Місце PR у комплексі маркетингових комунікацій 2.2. Паблік рилейшнз як елемент формування споживчої довіри 2.3. Приклади використання PR у просуванні
4. Розділ 3. Аналіз ефективності використання PR на прикладі підприємства ТОВ «Авекс» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. PR-стратегія підприємства 3.3. Проблеми та шляхи підвищення ефективності PR
Ціна
450
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи