Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів (послуг).
Курсова
№ K-28910
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Паблік рилейшнз як спосіб просування товарів (послуг)»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні аспекти паблік рилейшнз як інструменту маркетингових комунікацій 1.1. Сутність і функції PR 1.2. Основні інструменти та форми PR-діяльності
3. Розділ 2. Роль PR у просуванні товарів і послуг 2.1. Місце PR у комплексі маркетингових комунікацій 2.2. Паблік рилейшнз як елемент формування споживчої довіри 2.3. Приклади використання PR у просуванні
4. Розділ 3. Аналіз ефективності використання PR на прикладі підприємства ТОВ «Авекс» 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. PR-стратегія підприємства 3.3. Проблеми та шляхи підвищення ефективності PR
Ціна
450
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи