Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Банківський маркетинг і його особливості в умовах розвитку банківської системи України №33
Дипломна
№ K-3647
Вступ Розділ 1 методологічні засади банківського маркетингу 1.1 Економічна сутність та поняття банківського маркетингу 1.2. Роль банківського маркетингу в умовах конкурентного середовища 1.3 Методичні підходи щодо реалізації стратегічного маркетингового планування в банківській сфері Розділ 2 особливості маркетингової політики ЧОФ АКБ „Укрсоцбанк” 2.1 Загальна характеристика ЧОФ АКБ „Укрсоцбанк” 2.2 Аналіз фінансового стану ЧОФ АКБ “Укрсоцбанк” 2.3 Дослідження зовнішнього середовища та маркетингової стратегії ЧОФ АКБ «Укрсоцбанк» 2.4 Аналіз ринкових можливостей ЧОФ АКБ “Укрсоцбанк” Розділ 3 основні напрямки підвищення конкурентоспроможності ЧОФ АКБ „Укрсоцбанк” на ринку банківських послуг 3.1 Шляхи удосконалення моделі маркетингової стратегії ЧОФ АКБ „Укрсоцбанк” 3.2 Шляхи удосконалення політики кредитування ЧОФ АКБ «Укрсоцбанк» Висновки література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи