Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Облік та аналіз реалізації покупних товарів в системі управління підприємством ТОВ "Київоптторг"
Магістерська
№ K-14387
НАПИСАНИЕ РАБОТЫ ПО ЭТОЙ ТЕМЕ - 1200 ГРН.
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ОБЛІКУ ТОВАРІВ В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 5 1.1. Товар як обліково-аналітична категорія. Організація товарних операцій в торгівельних підприємствах 5 1.2. Загальне визначення та загальна побудова обліку товарних операцій 10 1.3. Огляд нормативно-законодавчої бази та спеціальної літератури з питань обліку та аналізу реалізації покупних товарів 19 1.4. Загальна організаційна та фінансово-економічна характеристика ТОВ «Київоптторг» 30 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОКУПНИХ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35 2.1. Документальне оформлення товарних операцій 35 2.2. Синтетичний та аналітичний облік наявності та реалізації покупних товарів 41 2.3. Інвентарзація товарних запасів та відображення її в обліку 45 2.4. Відображення результатів обліку товарних операцій в звітності 57 2.5. Генезис автоматизованої форми бухгалтерського обліку товарних операцій 61 2.6. Вдосконалення синтетичного і аналітичного обліку товарних операцій 69 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОКУПНИХ ТОВАРІВ 78 3.1. Організаційно-інформаційна модель аналізу товарних операцій 78 3.2. Аналіз впливу факторів на товарооборот підприємства 81 3.3. Планування товарообороту як необхідний елемент забезпечення фінансової стійкості 85 Висновки 93 Список використаних джерел 96 Додатки 102
ВСТУП
Актуальність теми. У ринкових умовах господарювання роздрібна торгівля характеризується все більшим ускладненням структури, що обумовлено розширенням масштабів діяльності, ростом обсягу товарних мас, які циркулюють її каналами, збільшенням кількості структурних елементів і розмаїттям їх зв'язків між собою і з постачальниками. Усі названі обставини потребують нових підходів до управління підприємствами торгівлі і процесом товароруху в цілому. Товарні запаси є однією з основних складових оборотних засобів торгівельних підприємств. До найбільш важливих елементів системи управління товарними запасами, які забезпечують методичну та інформаційну базу для прийняття оптимальних управлінських рішень, можна віднести облік та аналіз. Важливу роль у рішенні цих проблем відіграє подальше удосконалення бухгалтерського обліку як функції управління. Більш половини робітників апарату управління підприємствами торгівлі виконують роботи, які пов'язані з опрацюванням даних з обліку товароруху і використовуються для комплексної оцінки кінцевих результатів господарської діяльності підприємства. За останній час здійснено дослідження й опубліковано ряд робіт, присвячених різноманітним питанням організації, економіки, управління, методології обліку товарних операцій та їх автоматизації. Питанням обліку, аналізу реалізації товарів в системі управління підприємством присвячені наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених: Горелкіна В.Г., Кужельного М.В., Лінника В.Г., Валевич Р.П., Давидової Г.А., Мазаракі А.А., Лигоненко Л.А., Бутинця Ф.Ф., Завгороднього В.П. та ін. Метою роботи є узагальнення різноманітних підходів до обліку та аналізу реалізації покупних товарів в системі управління підприємством. Цільова спрямованість дослідження обумовила постановку і рішення таких завдань: • розглянути товар як обліково-аналітичну категорію; • дослідити організацію товарних операцій в торгівельних підприємствах; • розглянути загальне визначення та загальну побудову обліку товарних операцій; • проаналізувати нормативно-законодавчу базу та спеціальну літературу з питань обліку та аналізу реалізації покупних товарів; • визначити організаційну концепцію системи бухгалтерського обліку реалізації покупних товарів на підприємстві; • визначити оптимальні варіанти оцінки товарних запасів; • розробити рекомендації з удосконалення методики синтетичного і аналітичного обліку товарних операцій; • провести аналіз реалізації покупних товарів. Предметом дослідження є проблеми обліку і аналізу реалізації покупних товарів. Об'єктом дослідження є процес організації і методології обліку, аналізу реалізації покупних товарів в ТОВ "Київоптторг". Методика та методологія дослідження. Теоретичну і методологічну основу роботи склали наукові розробки вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з обліку і аналізу товарних запасів, законодавчі і нормативні акти України, інструктивні матеріали, що регламентують порядок обліку товарних операцій. У процесі дослідження використовувалися дані звітності ТОВ "Київоптторг". Рішення поставлених завдань досягнуто на основі використання загальнонаукових методів економічного аналізу (угрупування, порівняння, вибірковий метод, середні розміри). Обробка інформації здійснювалася за допомогою ПЕОМ.
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи