Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, варіант №7, Бухгалтерський облік в торгівлі, №1577
Контрольна робота
№ K-7353
Вступ 1. Облік запасів у закладах громадського харчування 2. Автоматизація обліку запасів у закладах громадського харчування Висновки Задача №1 20 березня поточного року між комітентом – «Скло сервіс» та комісіонером – магазином «Світ скла» укладено договір комісії, згідно з яким «Скло сервіс» передав магазину «Світ скла» десять склопакетів вартістю 1207,00 грн. кожний (в т.ч. ПДВ). Сума комісійної винагороди складає 15% загальної вартості поставленого товару. Підприємство комісіонер продало товар 25.03. поточного року та на наступний день перерахувало кошти комітенту. За договором комісії винагорода утримується комісіонером з доходу від реалізації товарів. Собівартість одного склопакету складає 707,00 грн. Скласти журнал господарських операцій з обліку комісійної торгівлі у комітента та комісіонера.
Задача №2 Між двома підприємствами укладено бартерний договір на обмін подібними товарами. Дані про товари, що обмінюються ТОВ «Кондитерська фабрика» ТОВ «Ласунка» Найменування товару Балансова вартість Справедлива вартість Найменування товару Балансова вартість Справедлива вартість Печиво «Мрія», 300 кг 3000,00 3070,00 Печиво «Карапуз», 300 кг 3500,00 3070,00
Підприємство ТОВ «Кондитерська фабрика» здійснює першу поставку. Необхідно: – на підставі наведених даних скласти бухгалтерські проведення з обміну товарами на обох підприємства; – вказати первинні документи; – визначити відповідні суми.
Задача №3 Підприємство здійснює роздрібну торгівлю, облік товарів ведеться за цінами продажу. Залишок товарів на початок місяця у магазині 60700,00 грн., у т.ч. торгівельна націнка 10700,00 грн. Протягом місяця оплачено та оприбутковано товарів на суму 80700,00 грн. (в т.ч. ПДВ). На придбані товари нараховано торгівельну націнку у розмірі 23%. Протягом місяця підприємство реалізувало товар за продажними цінами на суму 10700,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Протягом місяця понесено наступні витрати: – зарплата адміністративного персоналу – 3070,00 грн.; – зарплата продавців – 2070,00 грн.; – нарахування на ФОП (37,2%); – амортизація основних засобів адміністративного призначення – 207,00 грн.; – амортизація основних засобів торгового призначення – 307,00 грн.; – оплачена та проведена реклама – 807,00 грн. (в т.ч. ПДВ); Використані пакувальні матеріали – 407,00 грн. Необхідно: – скласти журнал господарських операцій; – вказати первинні документи та визначити необхідні суми.
Задача №4 ТОВ «Ласунка» уклало договір купівлі-продажу товарів з ТОВ «Ням-Ням». Згідно з договором продажна вартість товару складає 7070,00 грн., в т.ч. ПДВ. Товар відвантажується в зворотній заставній тарі, заставна вартість якої складає 807,00 грн., фактична вартість – 907,00 грн. Собівартість проданого товару складає 5070,00 грн. Продаж товарів здійснюється на умовах передоплати. Необхідно відобразити дані операції у бухгалтерському обліку ТОВ «Ласунка» та ТОВ «Ням-Ням».
Задача №5 Підприємство ТОВ «Ласунка» придбало товари на суму 1507,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Витрати на транспортування склали 2070,00 грн. (в т.ч. ПДВ). Придбання товарів відбувається на умовах передоплати. Підприємство займається роздрібною торгівлею, облік товарів ведеться за купівельними цінами. На підприємстві встановлено торгівельну націнку у розмірі 30%. Необхідно скласти журнал господарських операцій, вказати первинні документи та зробити відповідні розрахунки.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи