Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ІМІДЖ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНСЬКИХ ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАННЯХ
Курсова
№ K-22254
Курсова робота на тему: "ІМІДЖ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНСЬКИХ ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАННЯХ "
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ………………..……………………………………………….6 1.1. Тлумачення поняття імідж……………………………………………………...6 1.2. Типологізація та функції іміджу……………………………………………….8 РОЗДІЛ 2. ОБРАЗ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ У СПРИЙНЯТТІ ГРОМАДЯНАМИ………………………………..……………….10 2.1. Морально-етична складова образу органів державної влади ………………..10 2.2. Чинники формування іміджу органів державної влади та впливу на громадську думку……………………………………………………………………..13 РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ ЕЛЕКТРОННИХ ВИДАНЬ ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ.....................17 3.1. Роль електронних видань у формуванні оцінки діяльності державних службовців……………………………………………………………………………..17 3.2. Особливості сприйняття громадянами України органів державної влади через призму повідомлень електронних видань…………………………………………...19 3.3. Шляхи зміцнення іміджу органів державної влади засобами електронних видань………………………………………………………………………………….23 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ……………..…….27 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….29
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи