Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Варіант №8, Потенціал підприємства, №1616
Контрольна робота
№ K-7464
1. Методологія визначення вартості потенціалу підприємства 2. Шість функцій грошової одиниці: майбутня вартість одиниці, поточна вартість одиниці, поточна вартість аннуїтета, періодичний внесок на погашення кредиту, майбутня вартість аннуїтета, періодичний внесок до фонду накопичення Задача № 1 За наведеними даними визначити конкурентну позицію концерну «ROSHEN» на ринку кондитерських виробів і зробити висновки щодо управління конкурентоспроможністю його потенціалу. До складу концерну «ROSHEN» входять чотири кондитерські фабрики України: Київська ім.. Карла Маркса; Вінницька, Кременчуцька, Маріупольська. Таблиця 1 Результати ранжування кондитерських фабрик і їх виробів № з/п Кондитерська фабрика Споживчі властивості кондитерських виробів і їх ранги Ціна (Ц) Асортимент (А) Упаковка (У) Енергетична цінність (Е) Смакові властивості (С) бал ранг бал ранг бал ранг бал ранг бал ранг 1 Вінницька 9 1 8 1 9 1 7 3 9 1 2 Кременчуцька 7 4 5 4 4 7 6 5 7 4 3 Полтавакондитер 6 6 4 7 5 5 6 5 6 6 4 Україна 8 3 7 3 7 4 8 1 8 3 5 Буковинка 7 4 5 4 8 2 7 3 7 4 6 Маріупольська 5 7 3 8 5 5 6 5 6 6 7 ім. Карла Маркса 9 1 8 1 8 2 8 1 9 1 8 Харківчанка 4 8 3 4 4 7 6 5 5 8 Вага споживчої властивості 0,25 0,25 0,3 0,05 0,15
Задача № 2 Підприємство володіє ноу-хау щодо виготовлення виробу. Витрати на виробництво виробу без використання ноу-хау складають 6,5 грн. за одиницю. При цьому 45% собівартості припадає на трудові витрати. Річний обсяг реалізації виробів – 300000 одиниць. Ноу-хау дає підприємству можливість економити на кожному виробі за рахунок більш раціонального використання матеріалів 1,25 грн. і 40% трудових витрат. За прогностичними оцінками, ця перевага буде зберігатися 6 років. Необхідно оцінити вартість ноу-хау при ставці дисконту 15%.
Тестові завдання І. До суб'єктних складових потенціалу підприємства відносять: а) інноваційний потенціал; б) фінансовий потенціал; в) інфраструктур ний потенціал; г) маркетинговий. 2. Ефективність роботи відділу вище суми ефективностей кожного фахівця за рахунок дії: а) закону конкуренції; б) закону пропорційності; в) закону ефекту масштабу виробництва; г) закону синергії. 3. В процесі формування корпоративної стратегії фірми з допомогою SWОТ-аналізу визначаються: а) стратегія адаптації до середовища і стратегія адаптації до ресурсів підприємства; б) стратегія адаптації до середовища і стратегія формування середовища; в) стратегія активного наступу і стратегія пасивної оборони; г) ділова, функціональна і операційна стратегії. 4. Термін «ліквідність підприємства» пов'язаний із: а) можливістю швидко і вчасно розрахуватися по боргових зобов'язаннях; б) гнучкістю підприємства та здатністю до зміни виробничих факторів в умовах нестабільності зовнішнього середовища; в) низьким рівнем дебіторської і кредиторської заборгованості; г) можливістю швидкого продажу активів за рішенням власника. 5. Особливістю порівняльного підходу є: а) орієнтація на ретроінформацію та досягнуті результати фінансово-господарської діяльності; б) орієнтація на перспективи розвитку підприємства; в) орієнтація на потік майбутніх доходів; г) орієнтація на витрати, необхідні для відтворення аналогічного підприємства. 6. Застосування методу прямої капіталізації рентного доходу відносно за умов: а) наявності ідентичних об'єктів оцінки; б) постійності та незмінності грошового потоку від використання об'єкта; в) змінності потоку доходів від використання об'єкта; г) непередбачуваності змін зовнішнього середовища. 7. В основі вартісної оцінки обладнання за ціною однорідного об'єкту є: а) можливий доход від експлуатації однорідного об'єкта; б) повна собівартість виробництва однорідного об'єкта; в) цінова інформація по комплектуючим вузлам однорідного об'єкта; г) індекси зміни цін на групи однорідних об'єктів. 8. Гудвіл – це: а) вартість ділової репутації підприємства; б) величина, на яку вартість бізнесу при продажу перевищує ринкову вартість його активів; в) частина вартості діючого підприємства, яка визначається його іміджем, діловими зв'язками, відомістю фірмового найменування; г) усі відповіді правильні. 9. Основним об'єктом оцінки кадрового потенціалу виступає: а) індивідуальні професійно-кваліфікаційні характеристики працівника; б) група працівників певної професії і кваліфікації; в) загальна сума професійно-особистісних якостей працівників; г) сукупний працівник. 10. Грошовий потік для власного капіталу включає: а) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, приріст власних оборотних коштів, приріст інвестицій; б) чистий прибуток, приріст власних оборотних коштів, приріст інвестицій, приріст заборгованості; в) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, проценти за кредит; г) чистий прибуток, амортизаційні відрахування, приріст власного капіталу.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи