Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Варіант №10, Стратегія підприємства, №1625
Контрольна робота
№ K-7473
I. Теоретичні питання 1. Внутрішнє середовище підприємства. Структура та аналіз стратегічного потенціалу 2. Визначення конкурентоспроможності підприємства Завдання ІІ Дати визначення: 1.Стратегічна група конкурентів 2. Стратегічний баланс
Завдання ІІІ Тести 1. Історично термін «стратегія» був запозичений із: а) політичного лексикону; б)права; в) військового лексикону; г) лексикону державних службовців.
2. Під місією підприємства, фірми, компанії слід розуміти: а) чітко визначений ринковий результат; б) план загальних дій задля досягнення визначеного ринкового результату; в) систему ретельно відібраних першочергових завдань; г) основну, загальну мету організації, чітко виражену причину її існування, її призначення.
3. Що може посилити ділову стратегію?: а) формування портфеля замовлень; б)хороша підготовка керівного складу підприємства; в) стратегічна єдність та інтеграція дій різних напрямів, різних підрозділів; г) розробка стратегічного плану розвитку підприємства в конкретному сегменті ринку.
4. Стратегія реструктуризації спрямована на: а) адаптацію підприємства як суб'єкта підприємницької діяльності до ринкових умов; б) покращення умов праці персоналу організації; в) накопичення і створення фінансового ресурсу; г) захист своєї частки ринку. 5. Метою конкурентних стратегій підприємства є: а) утримання підприємства «на плаву»; б) утримання частки ринку; в) швидке досягнення конкурентних переваг на ринку і зацікавлення широкого кола потенційних споживачів; г) досягнення значної прибутковості протягом короткого періоду часу.
Завдання ІV Розкрити зміст стратегій 1.Стратегія інноваційної діяльності 2.Стратегія запобігання банкрутству та оздоровлення фінансового стану підприємства.
Завдання V Здавалося б, не такі вже й великі можливості кондитерів для створення різноманітного асортименту виробів і двох-трьох великих підприємств вистачить, щоб задовольнити попит покупців. Однак, не боячись конкуренції, створюються все нові і нові цехи по виробництву „солодких делікатесів". Підприємство «Солодкий рай» вже на протязі 2 років є виробником кондитерської продукції. Фірма намагається виробляти таку продукцію, яка була б доступною для всіх прошарків населення і задовольняла б всі побажання, була високоякісною. Щоб догодити покупцеві, нині багато українських виробників кондитерських виробів переглядають свою стару стратегію. Хтось розширює асортимент, хтось шукає нові ніші для діяльності. Підприємство має 6 стратегічних груп продукції: шоколад (А); торти і тістечка (В); борошняні кондитерські вироби (С); торти (D); карамель (Е); пастило-мармеладні вироби (І). Стратегічні групи А, С, Е і D мають більш-менш стійкі ринкові позиції та діють на перспективних ринках збуту. Стратегічна група В має незначну частку ринку, темпи росту якого понижуються. Стратегічна група І діє на перспективному ринку, при цьому вона займає невелику частку ринку. В цілому ринкове положення «Солодкий рай» можна охарактеризувати як задовільне і перспективне. В таблиці представлено основні показники для подальшого аналізу. Таблиця 1 Характеристика продукції та ринків збуту Показники
Види продукції А В С D Е І Частка ринку, % 25 6 22 17 22 19 Темпи зростання ринку, % 11 -2 1 6 12 13 Частка ринку основного конкурента, % 15 43 12 8 22 47
Відповідно до ситуації та інформації, опублікованої в спеціалізованих газетах та журналах, виконати завдання за нижченаведеною структурою: 1. Здійснити загальний аналіз макросередовища підприємства. 2. Здійснити аналіз середовища підприємства за методикою структурного аналізу п'яти конкурентних сил М. Портера. 3. Здійснити SWOT-аналіз. 4. Сформулювати місію та стратегічні цілі підприємства. 5. Сформулювати загальну стратегію за допомогою матриці БКГ. 6. Сформулювати загальну стратегію за допомогою матриці портфеля продуктів McKinsey-GE. 7. Сформулювати загальну стратегію, виходячи із стадії життєвого циклу продуктів. 8. Обгрунтувати конкурентні стратегії для кожного продукту підприємства.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи