Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КНАУ, варіант Б-6, Економічне обгрунтування господарських рішень, №2814
Контрольна робота
№ K-9952
Завдання № 1 "Порівняльна економічна оцінка ефективності експлуатації літаків у заданих умовах організації авіаперевезень" Мета завдання: закріпити теоретичні знання і одержати практичні навички в розрахунках порівняльної економічної ефективності капітальних вкладень і виборі найбільш ефективного їхнього варіанта, зв'язаного із впровадженням конкретних типів повітряних суден (ПС) для заданих умов експлуатації. Зміст завдання: відповідно до вихідних даних і методичних рекомендацій вирішити наступні задачі: 1. За критерієм мінімуму зведених витрат визначити оптимальні зони використання заданих типів літаків у залежності від безпосадкової дальності їхнього польоту. Для цього необхідно : – визначити залежності собівартості одного тонно-кілометра від дальності польоту літаків заданих типів; – визначити залежність питомих капітальних вкладень по кожному типу літака від дальності його польоту ; – визначити залежності зведених витрат від дальності безпосадкового польоту літаків заданих типів; – визначити найбільш ефективні зони використання кожного типу літака по дальності польоту; – побудувати на одному рисунку графіки, що відображають залежності для двох аналізованих типів літаків: – собівартості одного тонно-кілометра; – зведених витрат від дальності безпосадкового польоту. Таблиця 1 Техніко-економічні показники літаків Показники
Типи літаків h m Ціна планера літака із обладнанням, млн. грн. 78 37 Ціна двигуна, млн. грн. 11 5 Кількість гнізд для двигунів на літаку, один. 2 2 Максимальне комерційне завантаження, т 15,5 7,5 Крейсерська швидкість літака, км/год. 780 820 Економічна дальність польоту літака, км 1800 4000 Максимальна дальність польоту літака, км 5700 5100 Гранична дальність польоту літака, км 2600 4800 Собівартість однієї виробничої льотної години, тис. грн./год. 20 9,5 Коефіцієнт використання комерційного завантаження, частка одиниці 0,75 0,83 Коефіцієнт, що враховує об'єм капітальних вкладень у наземні засоби, частка одиниці 1,14 1,17 Типи літаків, що за техніко-економічними показниками належать до одного класу із заданим типом (довідково) В737-500 Ан-148-100Е Середньорічний наліт годин на списочний літак, год/рік-літак 4800 4800
Завдання № 2 "Економічна оцінка ефективності залучення інвестицій у збільшення парку літаків для заданих умов їх експлуатації" Мета завдання: закріпити теоретичні знання і одержати практичні навички в розрахунках економічної ефективності залучення інвестицій для здійснення авіапідприємством збільшених обсягів перевезень протягом заданого проекту. Зміст завдання: у цьому завданні використовуються вихідні дані та окремі результати розрахунків, одержані після виконання завдання 1 "Порівняльна економічна оцінка ефективності експлуатації літаків у заданих умовах організації авіаперевезень". Загальна постановка завдання 2 полягає у тому, що авіапідприємство розробляє та обґрунтовує проектне рішення щодо доцільності оренди одного із двох можливих типів літаків для організації перевезень на авіалініях із заданою безпосадковою дальністю ( ) протягом кожного із поточних років (t) терміну здійснення проекту (1, 2,…, t,..,T).
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи