Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КНАУ, варіант № 8, Економічна безпека, №2819
Контрольна робота
№ K-9957
1.Економічний ризик і методи його виміру 2.Практичне завдання Служба маркетингу, розробляючи свій план, взаємодіє з усіма підрозділами підприємства Вона повинна встановити якість товару, визначній його споживчі властивості і їхню відповідність вимогам споживачів: вивчити місткість ринку в поточному і перспективному періодах, виявити основні форми і метода збуту товару, потенційні можливості конкурентів, оцінити ступінь ризику одержання валового і чистого прибутку підприємства Таблиця 1 Вихідні дані Найменування чинників ризику Пріоритети, бал Оцінка можливостей Виявлення чинника Нестійкість попиту 70 100 Падіння попиту Неплатоспроможність споживачів 20 100 Падіння продажу Зростання податків 20 75 Зниження чистого прибутку Зниження цін у конкурентів 110 50 Зниження ціни Поява альтернативного продукту 70 25 Зниження попиту Збільшення виробництва у конкурентів 110 25 Зниження продажу або ціни
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи