Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Історія та культура України (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28066
22стр - відповіді на завдання з модуля 1 та 2, 63-тести та відповіді
Завдання до теми 1 1. Згадайте всі теорії, які пояснюють походження східних слов’ян. 2. Назвіть максимальну кількість чинників, які впливали на етногенез українців. 3. Як змінювалася назва території розселення українського етносу? Як змінювалася самоназва українців, і чому? 4. Охарактеризуйте особливості трипільської культури. 5. Назвіть головні заняття трипільців.
Завдання до теми 2 1. Проаналізуйте сутність скіфської культури. У чому полягає її світове значення? 2. Згадайте прояви впливу грецької культури на населення Північного Причорномор’я. 3. Знайдіть розбіжності між зарубинецькою та черняхівською археологічними культурами. 4. Охарактеризуйте світогляд східних слов’ян. 5. У чому полягав, та чим пояснювався взаємозв’язок повсякденних занять східних слов’ян, та їх релігійних вірувань?
Завдання до теми 3 1. Яке значення для давньоруської культури мало прийняття христианства? 2. Знайдіть приклади уваги київських князів до розвитку освіти. 3. Як у Київській Русі розвивались релігійна, художня та публіцистична література? 4. Охарактеризуйте архітектурні напрями та стилі. 5. Які різновиди живопису розвивались у Київській Русі?
Завдання до теми 4 1. Проаналізуйте головні прояви взаємовпливу культури України та країн Західної Європи. 2. Доведіть загальноєвропейський рівень української освіти. 3. За якими напрямками розвивалася в Україні культура Ренесансу? 4. Охарактеризуйте напрями та стилі у розвитку архітектури та живопису. 5. Яку роль у розвитку української культури відігравали братські школи?
Завдання до теми 5 1. Як вплинула на українську культуру національно-визвольна війна середини XVII ст.? 2. Якими рисами відрізнявся архітектурний стиль бароко? 3. Назвіть головні жанри літературної творчості XVIIІ ст. 4. Якими особливостями характеризувався розвиток культури України у ХІХ ст.? 5. Знайдіть прояви української народної творчості у музичному та зображувальному мистецтві ХІХ ст.
Завдання до теми 6 1. Які чинники були вирішальними у розвитку української культури у цей період? 2. Як сприяла культурному підйому революція 1905-1907 рр.? 3. Назвіть провідних майстрів українського письменства, театру, музики, живопису цієї доби. 4. За якими напрямами розвивалася українська наука? 5. Чому і як у цей час прискорився розвиток техніки?
Завдання до теми 7 1. Чому період революції 1917-1920 рр. вважається періодом українського культурного відродження? 2. Назвіть головні прояви стилю конструктивізму в архітектурі та мистецтві 20-30-х рр. 3. Назвіть провідних майстрів українського письменства, театру, музики, живопису цієї доби. 4. За якими напрямами розвивався стиль модерну в українській культурі? 5. Чому комуністична влада переслідувала діячів української церкви та культури?
Завдання до теми 8 1. Від чого залежав неодноразовий перехід радянської влади від українізації до русифікації? 2. Які особливості мала українська культура у роки Другої світової війни? 3. Яким чином вплинула політична „відлига” на культурний розвиток? 4. Як відбивався у культурі період „застою”? 5. Які зміни у культурі відбулися під час „перебудови”?
Завдання до теми 9 1. З якими проблемами зіткнулася українська культура у роки незалежності? 2. Які культурні явища доводять світовий рівень української культури у цей період? 3. За якими напрямами розвивається українська художня культура? 4. Назвіть головні літературні школи у незалежній Україні. 5. Якої мети намагаються досягти ініціатори декомунізації?
Ціна
350
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи