Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПУСКУ, Варіант №00, Маркетинг, №3404
Контрольна робота
№ K-12089
2. Основні поняття маркетингу. Потреби та їх класифікація. Попит як форма виявлення потреб. Обмін, розподілення, ринок, їх поняття та класифікація 15. Сутність та методи прогнозування у маркетингу. Класифікація прогнозів та основні етапи їх розробки 27. Стратегічний аналіз стану підприємства на ринку Задача № 31 Визначте, як може позицію вати послуги: – оператор мобільного зв’язку; – вищий навчальний заклад; – туристична агенція.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи