Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Опитування як найпопулярніший метод маркетингового дослідження
Магістерська
№ K-12323
ЗМІСТ
Вступ 3 Розділ І. Опитування як основне джерело маркетингової первинної інформації 8 1.1. Сутність і завдання методу опитування, його важливість в досягненні маркетингових завдань 8 1.2. Класифікація опитувальних досліджень 21 Розділ ІІ. Аналіз діючої практики проведення опитування на підприємстві 28 2.1. Аналіз використання методів опитування на підприємстві 28 2.2. Оцінка стану особистих опитувань на підприємстві 47 2.3. Оцінка обробки отриманих результатів на підприємстві 52 Розділ ІІІ. Основні напрямки вдосконалення опитування 63 3.1. Вдосконалення методів опитування респондентів 63 3.2. Використання сучасних технологій в процесі опитування 73 3.3. Застосування результатів опитування для прийняття маркетингових рішень 79 Висновки 86 Список використаної літератури 92 Додатки 100
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи