Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бенчмаркінг як ефективний інструмент маркетингового аналізу ринку
Дипломна
№ K-18919
Анотація Відгук Рецензія Реферат ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ БЕНЧМАРКІНГУ ЯК ЕФЕКТИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОГО РИНКУ 5 1.1. Сутність та загальна характеристика бенчмаркінгу 5 1.2. Класифікація основних типів бенчмаркінгу 11 1.3. Етапи бенчмаркінгу 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ВИДАВНИЧИЙ ДІМ ІБРАЄВОЇ ГУЛЬНАРИ” 25 2.1. Загальна характеристика підприємства та аналіз його основних фінансових показників 25 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 33 2.3. Причинно-наслідковий аналіз проблем функціонування та розвитку підприємства 40 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ БЕНЧМАРКІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „ВИДАВНИЧИЙ ДІМ ІБРАЄВОЇ ГУЛЬНАРИ” 47 3.1. Перспективи розвитку та процес планування бенчмаркінгу на підприємстві ТОВ „Видавничий дім Ібраєвої Гульнари” 47 3.2. Вдосконалення бізнес-процесів підприємства за допомогою бенчмаркінгу як ефективного інструменту маркетингового аналізу ринку 47 ВИСНОВКИ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 77 Доповідь на захист Роздатковий матеріал Презентація
Ціна
380
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи