Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СУЕМ, Варіант №9, Маркетинг, №4125
Контрольна робота
№ K-14468
8.9 Характеристика методів установлення цін для стимулювання збуту та дискримінаційних. 8.10 Державна політика регулювання та види ініціативних змін цін 9.9 Характеристика стильових рішень у рекламі 9.10 Характеристика основних рішень стосовно розробки реклами 10.9 Структура та основні елементи системи товароруху 10.10 Характеристика видів торгівлі та техніки особистого продажу 12.9 Система організації служби маркетингу 12.10 Результативність та ефективність діяльності маркетингових служб.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи