Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СУЕМ, Варіант №9, Маркетинг, №4128
Контрольна робота
№ K-14535
Завдання 1 Визначення типу маркетингу Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Покупці байдуже ставляться до товару. Відомі товари сприймаються такими, що втратили цінність але не на данному ринку.
Завдання 2 Визначення основних конкурентів товару Завдання 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання 4 Визначення сегментування ринку Завдання 5 Класифікація товарів широкого вжитку Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; отрута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка.
Завдання 6 Розробка життєвого циклу товару Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 2 100 5000 20000 10000 2000 10000 100000 50000
Завдання 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц,грн. Кількість "сходинок", n Чайник 200 000 60 – 200 200 4
Завдання 8 Розробка рекламної продукції Завдання 9 Розробка структури каналу товаророзподілу Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5.
Завдання 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн.
7500 2500 3000 2000 15 7000
Завдання 11 Визначення ринкових можливостей фірми Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи