Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СУЕМ, Варіант №9, Маркетинг, №4128
Контрольна робота
№ K-14535
Завдання 1 Визначення типу маркетингу Визначити назву (тип) маркетингу та його основну мету залежно від наступних умов попиту: Характер попиту на ринку: Покупці байдуже ставляться до товару. Відомі товари сприймаються такими, що втратили цінність але не на данному ринку.
Завдання 2 Визначення основних конкурентів товару Завдання 3 Розробка схеми процесу прийняття рішення про покупку Завдання 4 Визначення сегментування ринку Завдання 5 Класифікація товарів широкого вжитку Вихідні дані: Перелік товарів широкого вжитку: телевізор; автомобіль; авторучка; зонт; відеокамера; цигарки; жувальна гумка; штучні квіти; хліб; ніж; комп'ютер; гральні карти; набір меблів для кухні; пральна машина; ен¬циклопедичний словник; сірники; олія; радіотелефон; губна помада; парфуми «Шанель № 5»; картина Рєпіна; газета «От и До», журнал «Наталі»; плитка шоколаду «Корона»; видання M. B. Гоголя; пакет чіпсів; бинт; засоби гігієни «Олдейс»; страховка; смокінг; вечірня сукня; аспірин «Упса»; зошити; гумові чоботи; крем для засмаги; памперси: місячний проїзний квиток; бензин; отрута для тарганів; лопата; килим; пилосос; мисливська зброя; електропраска; кросівки; санаторна путівка.
Завдання 6 Розробка життєвого циклу товару Таблиця 2 Вихідні дані: Повний термін ЖЦТ, t, рік Обсяг продажу, Q, шт.. Обсяг прибутку, П, грн. 1 2 3 4 1 2 3 4 2 100 5000 20000 10000 2000 10000 100000 50000
Завдання 7 Розробка ціни за методом "цінових сходинок" Таблиця 3 Вихідні дані: Товар Обсяг випуску, що планується, Q шт. Можливий діапазон цін Ц,грн. Кількість "сходинок", n Чайник 200 000 60 – 200 200 4
Завдання 8 Розробка рекламної продукції Завдання 9 Розробка структури каналу товаророзподілу Вихідні дані: Кількість посередників каналу товаророзподілу – 5.
Завдання 10 Розрахунок відносної ринкової частки фірми Таблиця 4 Вихідні дані Q, грн. Z, грн.. І, грн. Е, грн. Дк, грн. ,грн.
7500 2500 3000 2000 15 7000
Завдання 11 Визначення ринкових можливостей фірми Таблиця 5 Вихідні дані Відносна ринкова частка фірми, % Темп росту ринків збуту фірми, % Питома вага обсягу продажу товарів фірми, % Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В Фірма А Фірма В 0,6 4 4 15 30 50
Література
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи