Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Марина

Рейтинг: 11
Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16
аватар
Кондратюк Надія

Рейтинг: 10
Молотков Юрий Георгиевич

Рейтинг: 13.9
аватар
Срібна Любов Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Звіт з виробничої практики на ПАТ Електромотор


Звіт з практики
K-27435

Вступ…………………………………………………………………………3
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»…4
1.1. Історія створення, місія підприємства, форма власності, основні стратегічні цілі і задачі………………………………………………………………4
1.2. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства, перспективи розвитку…………………………………………......11
Розділ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ПАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»…………..22
2.1. Оцінка елементів маркетингової товарної політики підприємства….22
2.2. Організація маркетингу на підприємстві………………………….......43
Розділ 3. Науково-дослідна частина звіту: «Напрями удосконалення маркетингової товарної політики ПАТ «Електромотор»»………………………44
3.1. Рекомендації, щодо розвитку маркетингової товарної політики підприємства………………………………………………………………………...44
Висновки……………………………………………………………………..54
Список використаних джерел………………………………………………57
Додатки……………………………………………………………………….60
Виробнича практика студентів вищих навчальних закладів України є невід’ємною складовою підготовки майбутніх магістрів з маркетингу, що спрямована на закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами протягом навчання, набуття і удосконалення професійних практичних навичок та умінь, здібностей і рис маркетолога.
Головною метою виробничої практики є вивчення виробничо- господарської діяльності підприємства, роботи служб та підрозділів, закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань з теоретичних дисциплін, набуття практичних навичок, ознайомлення безпосередньо на підприємстві, установі з виробничим процесом і особливостями маркетингової діяльності, а також збір фактичного матеріалу для виконання дипломної роботи магістра. Завданнями виробничої практики є:
 оволодіння студентами сучасними методами, формами організації управління маркетинговою діяльністю;
 формування знань, професійних умінь і навичок для прийняття
самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах;
 виховання потреби систематичного підвищення своїх знань і творчого
застосування їх в практичній діяльності;
 вивчення досвіду і методів організації маркетингової діяльності на
підприємстві;
 поглиблення та закріплення теоретичних знань з формування та
управління складовими маркетинг-міксу (комплексу маркетингу);
 вивчення системи основних показників роботи маркетингових служб
підприємства;
 засвоєння практичних навиків роботи та накопичення досвіду
самостійної роботи згідно з обраним фахом;
 збір, обробка, аналіз та систематизація необхідних матеріалів для
написання звіту, а згодом дипломної роботи магістра.
Отже, у даному звіті було надано загальну характеристику підприємства та побудовано його організаційну структуру управління. Визначено його основних постачальників та охарактеризовано ринки збуту продукції.
У другому розділі проведено аналіз господарської діяльності та маркетингової діяльності ПАТ «Електромотор». Розглянуто загальну характеристику підприємства .
Отже, аналіз економічних результатів діяльності ПАТ «Електромотор» показав, що вона здійснювалася в цілому ефективно. Це дозволило підприємству збільшити вартість сукупного капіталу, чистого доходу від реалізації продукції, валового та чистого прибутку, показників рентабельності, ефективно використовувати ресурси на підприємстві. Негативними результатами діяльності підприємства, які необхідно покращувати, є зниження вартості основних засобів, зростання їх зносу, відсутність їх оновлення, зниження чисельності персоналу. У цьому є резерви і перспективи для розвитку ПАТ «Електромотор» у довгостроковій перспективі.
Проведено аналіз основних замовників, що формують «портфель» замовлень ПАТ «Електромотор».
Проведений аналіз маркетингової товарної політики підприємства вказує на те, що ПАТ «Електромотор» в своїй збутовій діяльності застосовує прямий канал розподілу. Для задоволення потреб споживачів організований збутовий підрозділ, який підпорядковується службі збуту підприємства .
За такої ситуації ПАТ «Електромотор» контролює розподіл своєї продукції від складу до виробничого майданчику кінцевого споживача. Цей контроль безпосередньо здійснюється службою маркетингу підприємства. Для стимулювання збуту товарів використовується метод формування іміджу серед промислових підприємств гірничо-збагачувального та металургійного комплексу. Відділ збуту поширює інформацію про підприємство, його основні види діяльності, застосовує відгуки споживачів про завод та товари, які він випускає.
У третьому розділі сформували шляхи подальшого розвитку для удосконалення маркетингової товарної політики, запропонували маркетингову стратегію ПАТ «Електромотор», пропонуються наступні рекомендації по використанню конкурентних переваг:
1) орієнтуватися на нововведення:
 продавати товар лише тим споживачам, які пропонують найбільш високі вимоги;
 шукати споживачів з найбільш вибагливими потребами;
 постачання сировини і матеріалів у самих кращих постачальників, які знаходяться в даному регіоні;
 встановлювати для себе видатних конкурентів в якості стимулу до удосконалення.
2) своєчасно намічати наступаючі зміни:
– обслуговувати споживачів, чиї потреби перевищують потреби інших;
– досліджувати нових споживачів, які з’являються;
– вивчати усіх конкурентів, особливо нових та незвичайних.
3) удосконалювати взаємообмін зі споживачами, посередниками, постачальниками, завойовувати внутрішній ринок;
4) на внутрішньому ринку проводити обслуговування споживачів, які мають міжнародний та багатонаціональний характер.
5) розширити ринку збуту продукції за рахунок пошуку нових споживачів;
6) модернізувати та удосконалити виробничий процес виготовлення запасних частин для металургійних підприємств за рахунок закупки нового обладнання, зміни технологічного процесу виготовлення продукції.
Таким чином, у проектному розділі запропоновано та розроблено відділ маркетингу, сформували шляхи подальшого розвитку по удосконаленню маркетингової товарної політики підприємства, запропонувавши стратегію концентрованого маркетингу, яка найкраще сприятиме ефективному управлінню результатами його діяльності.
Мета цієї стратегії – найкраще обслужити конкретну цільову групу.
Розглянуто заходи з удосконалення маркетингової товарної політики, пов’язаною з матеріально-технічним постачанням на ПАТ «Електромотор». Нами було запропоновано ряд заходів з удосконалення управління матеріально-технічним постачанням. Серед усіх пропозицій було обрано впровадження системи поновлення запасів «точно в строк» в комплексі з системою обліку запасів (штрих кодування). Впровадження системи» Точно в строк» і системи обліку на підприємстві. Система ТВС передбачає роботу підприємства з набагато нижчим запасом, чим в умовах традиційного постачання. Отже, підвищуються вимоги до надійності всіх учасників процесу постачання, у тому числі й до транспортників. Тому, якщо в умовах традиційного постачання при виборі перевізника в першу чергу звертають увагу на перевізні тарифи, то в системах ТВС перевагу потрібно надати перевізникові, здатному гарантувати надійність дотримання строків доставки.
Застосування системи «точно в строк» з системою обліку запасів дозволяє різко скоротити запаси, як виробничі, так і товарні, скорочується потреба в складських потужностях, персоналі. Система «точно в строк» вимагає для впровадження значних зусиль. Отже, її розробці повинна передувати диференціація асортиментів (номенклатури) товарів або виробів, ресурсів, що постачаються з метою виділення найбільш значимих позицій, робота з якими по методу «точно в строк» може дати найбільший ефект. Як інструмент диференціації може використатися аналіз ABC .
Ціна

250

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 45
Гостей: 45
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.