Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Звіт з практики на туристичному підприємстві
Звіт з практики
№ K-9855
План
Вступ…………………………………………………………………….……..4 Розділ 1. Аналіз діяльності туристичного підприємства……………….…..5 1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства Назва, місце розташування фірми. Її реквізити. Ліцензія на здійснення туристичної діяльності. Рік утворення, організатори. Форма власності………...5 1.2. Структура управління туристичним підприємством. Організаційна структура управління підприємства, штатний розклад, посадові інструкції працівників туристичної фірми…………………………………………………..…6 1.3. Нормативні документи, пов’язані з організацією туристичної діяльності на туристичному підприємстві…………………………………………7 1.4. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства. Форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; види туризму (внутрішній, виїзний, в’їзний); типи туризму (за цілями); географія подорожей (країни, міста). Вивчення маршрутів, за якими працює туристична фірма, характеристика маршрутів. Аналіз попиту на ті чи інші види маршрутів, турів………………..…8 1.5. Організація договірних відносин за всіма технологічними процесами туристичного підприємства (виробництво, реалізація та споживання послуг)..12 1.6. Технологія та організація обслуговування туристів на підприємстві…..15 Розділ 2. Загальна характеристика ВАТ «Галичина-готель»……………..17 2.1. Оформлення на практику і знайомство з готельним комплексом. Інструктаж з правил безпеки праці, протипожежної безпеки………………...…17 2.2. Матеріально-технічна база готелю…………………………………….19 2.3. Зміст та форми організації роботи в готелі. Основні функції готелю. Призначення готелю. Фактори, які впливають на зміст та форми готельного обслуговування. Форма власності. Правила користування готелем, правила внутрішнього розпорядку………………………………………………………….20 2.4. Структура управління готелем………………………………………....21 Розділ 3. Організація роботи служб готелю…………………………….…26 3.1. Структура та функції служб управління номерним фондом. Посадові обов’язки. Вимоги до персоналу……………………………………………….…26 3.2. Організація роботи служби прийому та розміщення. Фази готельного циклу: - фаза «до прибуття» (вибір потенційним клієнтом готелю, бронювання номерів та місць фізичними та юридичними особами)………………………….27 - організація поселення гостей у готель (організація обслуговування груп туристів, туристів-індивідуалів, іноземних туристів)…………………………....28 - організація надання основних та додаткових послуг……………………32 - організація розрахунку. Організація виїзду………………...……………33 3.3. Структура та функції служб…………………………………………....33 - громадського харчування…………………………………………..……...35 - маркетингу………………………………………………………………….37 - інженерно-технічної…………………………………………..……………37 Висновки……………………………………………………………………..39 Список використаних джерел………………………………...…………….40
Ціна
договірна
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи