Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Варіант №4, Маркетинг, №1599
Контрольна робота
№ K-7447
1. Сутність потреб. Ієрархія потреб А. Маслоу 2. Класифікація споживчих товарів 3. Види посередників на ринку 4. Характеристика паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю) 5. Організація маркетингу на підприємстві 6. Тести Товари, на які покупці з різних причин не звертають особливої уваги, не виявляють інтересу доти, доки вони не стають необхідними – це: а) товари постійного попиту; б) товари особливого попиту; в) товари пасивного попиту; г) промислові товари. 2. Маркетинг виник: а) на початку XIX ст. в Німеччині; б) на початку XX ст. в Італії; в) на початку XX ст. в CША; г) у 50-60 pp. XX ст. в США; д) у 50-60 pp. XX cт в Україні. Брокеридж – це: а) прибуток брокера; б) витрати брокера; в) сукупність послуг, які надає брокер; г) немає вірної відповіді. 4. Знижка, яка надається постійним покупцям або клієнтам – це: а) знижка «сконто»; б) бонусна знижка; в) прихована знижка; г) сезонна знижка. 5. Класичний життєвий цикл товару складається з етапів: а) впровадження, зростання, зрілість, спад; б) планування, впровадження, зрілість, спад; в) зростання, сталий ріст, зниження попиту, спад; г) зростання, сталий ріст, спад.
7. Ситуаційне завдання Які потреби із пірамід потреб А. Маслоу можуть задовольнити такі товари: 1)Взуття; 2) Шоколад; 3) Автомобіль; 4) Книга; 5) Відвідування нічних клубів.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи