Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Самостійна робота студентів в умовах модульно-рейтингової форми навчання при вивченні курсу проективної геометрії
Дипломна
№ K-525
ЗМІСТ
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ 1.1. Поняття модульно-рейтингового навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 1.1.1. Поняття про навчальний модуль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7 1.1.2. Модульне навчання у досвіді зарубіжної школи . . . . . . . .8 1.1.3. Принципи модульного навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9 1.1.4. Рейтингова система оцінки знань . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 1.2. Організація самостійної діяльності студентів як педагогічна проблема. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ПРОЕКТИВНОЇ ГЕОМЕТРІЇ 2.1. Характеристика змісту курсу проективної геометрії . . . . . . . . . . . 38 2.2. Структура та зміст практичних занять з проективної геометрії . . 43 2.2.1. Практичне заняття з теми «Паралельне проектування» . 43 2.2.2. Практичне заняття з теми «Метод Монжа» . . . . . . . . . . . 50 2.2.3. Практичне заняття з теми «Аксонометрія» . . . . . . . . . . . 66 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи