Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія еволюції маркетингу в сучасних умовах ринкової економіки
Курсова
№ K-28876
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні засади еволюції маркетингу 2.1. Поняття та сутність маркетингу 2.2. Історичні етапи розвитку маркетингу
3. Сучасні концепції маркетингу в ринковій економіці 3.1. Перехід від виробничої до клієнтоорієнтованої моделі 3.2. Цифровий маркетинг як новий етап еволюції
4. Фактори, що впливають на трансформацію маркетингу 4.1. Глобалізація і конкуренція 4.2. Розвиток технологій та зміна поведінки споживача
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи