Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методи управління та заходи щодо покращення в туристичній фірмі
Курсова
№ K-2784
Вступ Розділ 1 Права та обов’язки туристів Розділ 2 Претензії клієнта. Загальні вимоги до суб'єкта туристичної діяльності 2.1Претензії клієнта 2.2 Вимоги до суб’єкта туристичної діяльності при здійсненні іноземного,внутрішнього,зарубіжного туризму та екскурсійної діяльності 2.3 Організаційні вимоги 2.4 Загальні вимоги до службового приміщення для провадження господарської діяльності з організації іноземного, внутрішнього, зарубіжного туризму, екскурсійної діяльності Розділ 3 Методи,рекомендації,заходи щодо підвищення роботи на туристичному підприємстві “ЮНТА 3.1 Аналіз організаційної структури упарвління підприємством 3.2 Методи ефективності роботи на підприємстві ”ЮНТА” 3.3 Рекомендації щодо впровадження сучасних методів управління в туристичній фірмі “ЮНТА” 3.4 Заходи,спрямовані на вдосконалення кадрової служби туристичної фірми “ЮНТА” Висновок Список використаної літератури
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи