Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування корпоративної культури підприємства №118
Дипломна
№ K-4620
Вступ 1. Теоретичні основи формування корпоративної культури 1.1 Поняття та сутність корпоративної культури 1.2 Типологія корпоративної культури 1.3 Методи оцінки корпоративної культури 2. Програма оцінки корпоративної культури у готелі «Україна» 2.1 Організаційно-економічна характеристика готелю 2.2 Аналіз внутрішніх організаційних процесів та корпоративних культурних цінностей у готелі 2.3 Оцінка корпоративної культури готелю 3. Рекомендації щодо розвитку корпоративної культури у готелі «Україна» 3.1 Основні напрямки розвитку корпоративної культури готелю 3.2 Поліпшення умов праці персоналу як засіб підвищення рівня корпоративної культури 3.3 Вдосконалення управління корпоративною культурою готелю з допомогою інформаційних технологій Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи