Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування маркетингової політики комунікацій підприємства (на прикладі Ресторану “Магнат"
Курсова
№ K-20095
Вступ
1. Маркетингова політика комунікації підприємства 1.1. Сутність маркетингової політики комунікації 1.2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій 1.3. Комплекс маркетингових комунікацій: реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг 1.4. Бюджет комплексу маркетингових комунікацій Висновки за розділом 1
2. Аналіз ринкової діяльності підприємства 2.1. Загальна характеристика ТЕП і підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища 2.3. SWOT – аналіз підприємства і продукції 2.4. Аналіз комунікаційної політики підприємства 2.5. Витрати на просування товару Висновки за розділом 2
3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 3.1. Цілі і засоби комунікацій 3.2. Реклама 3.3. Пропаганда 3.4. Стимулювання збуту 3.5. Персональних продаж 3.6. Прямий маркетинг 3.7. Інноваційні засоби комунікації Висновки за розділом 3
Загальні висновки
Використана література
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи