Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування маркетингової політики комунікацій підприємства (на прикладі Ресторану “Магнат"
Курсова
№ K-20095
Вступ
1. Маркетингова політика комунікації підприємства 1.1. Сутність маркетингової політики комунікації 1.2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій 1.3. Комплекс маркетингових комунікацій: реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг 1.4. Бюджет комплексу маркетингових комунікацій Висновки за розділом 1
2. Аналіз ринкової діяльності підприємства 2.1. Загальна характеристика ТЕП і підприємства 2.2. Аналіз конкурентного середовища 2.3. SWOT – аналіз підприємства і продукції 2.4. Аналіз комунікаційної політики підприємства 2.5. Витрати на просування товару Висновки за розділом 2
3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 3.1. Цілі і засоби комунікацій 3.2. Реклама 3.3. Пропаганда 3.4. Стимулювання збуту 3.5. Персональних продаж 3.6. Прямий маркетинг 3.7. Інноваційні засоби комунікації Висновки за розділом 3
Загальні висновки
Використана література
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи