Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Злата

Рейтинг: 10
Крищук Віталія Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
Корольов Вадим Владленович

Рейтинг: 10
Вакоріна Злата Едуардівна

Рейтинг: 10
аватар
Сергій Іванович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Запровадження педагогічних інновацій.


Курсова
K-10268

Вступ.
1. Моніторинг в освіті – парадигма розвитку.
2. Основні поняття педагогічної інноватики.
3. Методологія інноваційних процесів – крок до розуміння сутності.
4. Систематизація педагогічних інновацій.
Висновки.
Список використаної літератури.

Вступ.
Соціально-економічна криза, якою охоплена наша кра¬їна, політична напруженість, занепад духовних і мораль¬них орієнтирів викликають глибинні зрушення у світосприйманні підростаючого покоління. Зростає потреба педагогічної практики в науковому обґрунтуванні найваж¬ливіших умов оновлення навчально-виховного процесу, на¬самперед особистісно-орієнтованої освіти, спрямованої на розвиток у суб'єктів виховання здатності до самостворення і самоореалізації.
На сучасному етапі розвитку цивілізації особливу роль відіграє інноваційний потенціал суспільства, що потребує особистостей, здатним системно й кон¬структивно мислити, швидко знаходити потрібну ін¬формацію, приймати адекватні рішення, створюва¬ти принципово нові ідеї в різних галузях знань. А це, у свою чергу, формує соціальне замовлення на нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, резуль¬татом якої має бути формування творчої особистос¬ті педагога. Для цього в освітній сфері має панувати атмосфера творчості, постійного пошуку, які є жи¬вильним середовищем для нових ідей та досягнень.
У світовій освітній практиці сьогодні накопичено багатий досвід моніторингових досліджень за різними показниками якості освіти (найвідоміші з них TIMSS, CIVIC, PISA), що їх здійснюють авторитетні міжнародні організації та центри. Стратегічним завданням сучасного моніторингу має стати дослідження реалізації соціально заданих вимог через досягнення молоддю державних стандартів.
Найважливіша риса сучасного навчання — спрямова¬ність на те, щоб навчити учнів не лише пристосовувати¬ся, а й активно діяти в ситуаціях, які зазнали соціальних змін. Інноваційність як характеристика навчання стосу-ється не тільки його дидактичної побудови, а й тих ре¬зультатів, які дають соціальну користь.
Поняття інновація характеризує не лише створення і поширення нововведень, а й такі перетворення, які є сут¬тєвими та супроводжуються змінами у видах діяльності, стилі мислення.
Новації в педагогічній практиці — річ суб'єктивна, бо вони враховують суто суб'єктивні умови навчання, вихо¬вання, управління. Освіта повинна бути спрямована на розвиток творчої, інтелектуальної, сприйнятливої до всьо¬го нового та раціонального, самостійної, рішучої, всебічно розвиненої особистості. Новація народжується як резуль¬тат творчого пошуку, остаточної розробки ідеї.
Головним надбанням сьогодні, на наш погляд, є те, що школа починає пошук нових ідей, форм, потребує під¬тримки науковців. Це спонукає змінити «диктаторську» педагогіку на гуманістичну, яка забезпечує учневі право на самобутність, унікальність, індивідуальність творчого розвитку.
Нам вдалося створити власну модель розвитку твор¬чого потенціалу дитини з урахуванням її індивідуальних можливостей та соціальної ситуації розвитку. Така модель вимагає нового, сучасного вчителя — конструктора, дос¬лідника, експериментатора, вчителя-науковця.
Метою даної курсової роботи є висвітлення моніторингу інноваційних процесів в навчальному закладі.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.