Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Височин Марія Анатоліївна

Рейтинг: 10
аватар
Негода Інна Іванівна

Рейтинг: 16
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Жуковський Максим Ігорович

Рейтинг: 10
аватар
Квак Артур Васильвоич

Рейтинг: 10
Любайкіна Катерина Іванівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Особистість і колектив у психолого-педагогічній теорії і шкільній практиці.


Курсова
K-10269

Вступ.
Розділ І. Проблема особистості і колективу у психолого-педагогічній те-орії і шкільній практиці.
1.1. Дитячий виховний колектив, як основна змістовна форма цілісного навчально-виховного процесу, ядро виховної системи.
1.1.а. Суть, змістовна характеристика, структура дитячого виховного колективу.
1.1.б. Педагогічні функції, стадії і механізми становлення дитячого вихов-ного колективу
1.2. Моделі розвитку відносин між колективом та особистістю в почат-кових класах
1.3. Можливості використання впливу колективу на учнів початкових класів.
1.3.а. Принцип «паралельної дії» та шляхи його реалізації.
1.3.б. Педагогічне керування колективом учнів
Розділ ІІ. Дослідно-експерементальна робота.
2.1. Аналіз масово-педагогічного досвіду
2.2. Авторські пропозиції.
Висновки.
Список використаних джерел.

Вступ
Освіта XXI століття - це освіта, спрямована на розвиток особистості. її стрижень - розвивальна, культуротворча домінанта, виховання такої особистості, яка здатна до самоосвіти й само¬розвитку, може критично мислити і генерувати нові оригінальні ідеї, здатна реалізувати себе в умовах сучасного швидкоплинного світу.
Одним з найефективніших засобів виховання завжди було ви¬користання впливу на вихованців з боку групи, в якій вони постій¬но знаходяться. У XX столітті це явище стало предметом значної уваги психологічної та педагогічної науки, внаслідок чого з'явило¬ся чимало теоретичних моделей та практичних спроб їх реалізації.
У західній психології вивчення міжособистісних стосунків у групі посіло досить помітне місце серед психолого-педагогічних досліджень. Однією з най-більш відомих стала, наприклад, соціометрична концепція Д. Морено, яка стверджує фундамен¬тальну роль внутрігрупових стосунків у всій організації життя суспільства. У вітчизняній науці виховання у групі було особливо співзвучним колективістській доктрині і тому стало пріоритетним напрямом педагогічної технології.
Засновник теорії особистості {ін¬ша назва «теорія рис») Г.Оллпорт запропонував таке визначення цьо¬го поняття: особистість є індивіду¬ально своє-рідна, така, що форму¬ється впродовж життя, сукупність психофізіологічних систем — рис, якими визначаються притаманні для даної людини мислення і пове¬дінка.
Вихо¬вання морально стійких міжособистісних відносин школярів у колекти¬ві веде до духовного оздоровлення суспільства.
В процесі со¬ціалізації особистості важливого значення набуває утвердження принципів загальнолюдської мора¬лі: правди, любові, справедливості, патріотизму, доброти.
Підвищуються вимоги до особистості, ступеня її психологіч¬ної надійно-сті. Необхідно створити такі умови та форми впливу в про¬цесі соціалізації молодших школярів, завдяки яким можна активізувати творчі по¬тенції, закладені в кожному.
Актуальність вибраної теми полягає в тому, що протягом багатьох десятиріч питання про формування особистості учня через дію на колектив у вітчизняній педагогічній літературі майже не розглядалося. Вважалося, що особистість повинна безумовно підкорятися колективу. Зараз доводиться шукати нові, відповідні духу часу рішення, спираючись на глибинні філософські концепції людини і досвід світової педагогічної думки.
Функціонування дитячого виховного колективу як цілісної системи забез-печує активну дію найважливішого механізму формування особистості — виховних відносин. Питання про відносини колективу і особистості — одне з ключових, і в умовах демократизації виховання, дотримання прав і свобод людини воно набуває особливо важливої ролі.
Мета: повно і всебічно розглянути взаємовідносини особистості і колекти-ву, як цілісної системи в навчанні і вихованні молодших школярів.
Завдання:
 висвітлити проблеми особистості і колективу у психолого-педагогічній теорії і шкільній практиці;
 розглянути дитячий виховний колектив як ядро виховної системи;
 з’ясувати суть, змістовна характеристика, структура дитячого виховного колективу;
 описати педагогічні функції, стадії і механізми становлення дитячого виховного колективу;
 охарактеризувати моделі розвитку відносин між колективом та особистістю в початкових класах;
 показати можливості використання впливу колективу на учнів початкових класів;
 роз’яснити принцип «паралельної дії» та шляхи його реалізації;
 навести способи педагогічного керування колективом учнів;
 проаналізувати масово-педагогічний досвід;
 запропонувати авторські пропозиції.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.