Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Підготовка дітей до шкільного навчання.
Курсова
№ K-10270
Вступ…………………………………………………………………………3 Розділ І. Підготовка дітей до шкільного навчання як психолого-педагогічна проблема. 1.1. Сутність готовності дитини до шкільного навчаня………………..5 1.2. Психологічні особливості дітей 6-7-річного віку………………….7 1.3. Характеристика структурних компонентів готовності дитини до шкільного навчання 1.3.1. Фізіологічна готовність……………………………………….9 1.3.2. Інтелектуальна готовність……………………………………11 1.3.3. Психологічна готовність……………………………………..14 1.3.4. Соціальна (особистісна) готовність…………………………17 1.3.5. Підготовка дітей до школи у дошкільних навчально-виховних за-кладах……………………………………………………20 Розділ ІІ. Методики дослідження психолого-педагогічної готовності дитини до навчання у школі. 2.1. Методики дослідження як технологія отримання знань про дитину…………………………………………………………………..26 2.3. Авторські пропозиції…………………………………………………..41 Висновки……………………………………………………………………46 Список використаної літера-тури………………………………………….48 Додатки……………………………………………………………………..50
Вступ Серед багатьох проблем, що виникають у контексті гуманізації освіти і її реформування, особливо важливого значення в цей час набуває про¬блема підготовки дітей до навчання та успішної адаптації першокласників до умов школи. Дотепер не вирішено багато проблем, що виникли в практичній роботі дошкільних і шкільних освітніх установ і психолого-педагогічної підготовки дітей до навчальної діяльності, з якими стикаються вихователі, педагоги, батьки, і від сталого нерозв'язання яких більш за інших страждають діти. Проблему підготовки дітей до школи розглядали багато вітчизняних і закордонних вчених. Вони приділяли пильну увагу формуванню і розвит¬ку знань, умінь і навичок, необхідних для навчання в школі та передбаче¬них програмою навчання початкової школи. Л. Венгер, Е. Агєєва, В. Холмовська, наприклад, вивчали можливості цілеспрямованого управління формуванням пізнавальних здібностей у дошкільному дитинстві. М. Лісіна, Е. Кравцова, Г. Капчеля, Е. О. Смірнова вивчали цю проблему в зв'язку з особливостями спілкування. Праці Р. Буре і К. Клімової присвячені формуванню «широких соціальних» мотивів. Н. Денисенкова досліджу¬вала пізнавальну спрямованість на заняттях. Е. В. Штиммер досліджував рівні вербальної і невербальної активності, пізнавальної спрямованості на за-няттях. Досить добре розроблено дидактичні проблеми підготовки дітей до навчальної діяльності, за результатами якої визначається психолого - педагогічна готовність дошкільників до школи. Важливе місце в системі пси-холого-педагогічної підготовки зайняла система оцінки результатів цього процесу — в основному така оцінка здійснюється за показниками психологічної готовності. Актуальність вибраної теми полягає в тому, що в практиці робота із старшими дошкільниками насамперед, зводиться до навчання читанню, письму щоб забезпечити їм таким чином деяку фору на перших етапах шкільного навчання. Частково це спровоковано і самою учбовою програмою сучасної школи: вона складена так, що на відробіток початкових навиків письма, читання і відліку часу не відведено. Якщо дитина приходить в школу безграмотною, вона відразу ж відстає від своїх більш просунутих однокласників просто тому, що так складена програма початкової школи. Формування ж у дитини відповідної учбової мотивації, довільності уваги, пам'яті, словесно-логічного мислення, орієнтування на спосіб дії, операційних навиків виступає при цьому лише як побічний продукт навчання: все це повинно сформуватися само собою, у міру розвитку інтелектуальних навиків. Проте це далеко не так. Спеціальні до-слідження показують, що діти, добре інтелектуально підготовлені до школи, часто погано пишуть, не виконують правил ведення зошитів, роботи з дидактичним матеріалом і випробовують ряд інших труднощів учбового порядку. Відсутність сьогодні чітких вимог до рівня підготовки дітей до шкільного навчання, наявність різних дошкільних ліцеїв і гімназій, що працюють по своїх власних програмах і мають різні пріоритети, ініціативність батьків, прагнучих навчити дитину читати і писати чи не з дворічного віку, приводять до того, що неготовність дітей до навчання як і раніше залишається однією з найгостріших проблем сучасної школи. Виникає необхідність розроблення збалансованих методик підготовки дитини до шкільного навчання. Мета: Всебічно висвітлити процес підготовки до шкільного навчання як психолого-педагогічну проблему. Завдання: 1. З’ясувати сутність готовності дитини до шкільного навчаня; 2. Вияснити психологічні особливості дітей 6-7 річного віку; 3. Охарактеризувати структурні компоненти готовності дитини до шкільного навчання; 4. Висвітлити дослідження як технологічне отримання знань про дитину; 5. Розглянути методи підготовки дітей до школи у дошкільних на-вчально-виховних закладах; 6. Запропнувати високоефективні методи підготовки дітей до школи.
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи