Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Підготовка дітей до шкільного навчання.
Курсова
№ K-10270
Вступ…………………………………………………………………………3 Розділ І. Підготовка дітей до шкільного навчання як психолого-педагогічна проблема. 1.1. Сутність готовності дитини до шкільного навчаня………………..5 1.2. Психологічні особливості дітей 6-7-річного віку………………….7 1.3. Характеристика структурних компонентів готовності дитини до шкільного навчання 1.3.1. Фізіологічна готовність……………………………………….9 1.3.2. Інтелектуальна готовність……………………………………11 1.3.3. Психологічна готовність……………………………………..14 1.3.4. Соціальна (особистісна) готовність…………………………17 1.3.5. Підготовка дітей до школи у дошкільних навчально-виховних за-кладах……………………………………………………20 Розділ ІІ. Методики дослідження психолого-педагогічної готовності дитини до навчання у школі. 2.1. Методики дослідження як технологія отримання знань про дитину…………………………………………………………………..26 2.3. Авторські пропозиції…………………………………………………..41 Висновки……………………………………………………………………46 Список використаної літера-тури………………………………………….48 Додатки……………………………………………………………………..50
Вступ Серед багатьох проблем, що виникають у контексті гуманізації освіти і її реформування, особливо важливого значення в цей час набуває про¬блема підготовки дітей до навчання та успішної адаптації першокласників до умов школи. Дотепер не вирішено багато проблем, що виникли в практичній роботі дошкільних і шкільних освітніх установ і психолого-педагогічної підготовки дітей до навчальної діяльності, з якими стикаються вихователі, педагоги, батьки, і від сталого нерозв'язання яких більш за інших страждають діти. Проблему підготовки дітей до школи розглядали багато вітчизняних і закордонних вчених. Вони приділяли пильну увагу формуванню і розвит¬ку знань, умінь і навичок, необхідних для навчання в школі та передбаче¬них програмою навчання початкової школи. Л. Венгер, Е. Агєєва, В. Холмовська, наприклад, вивчали можливості цілеспрямованого управління формуванням пізнавальних здібностей у дошкільному дитинстві. М. Лісіна, Е. Кравцова, Г. Капчеля, Е. О. Смірнова вивчали цю проблему в зв'язку з особливостями спілкування. Праці Р. Буре і К. Клімової присвячені формуванню «широких соціальних» мотивів. Н. Денисенкова досліджу¬вала пізнавальну спрямованість на заняттях. Е. В. Штиммер досліджував рівні вербальної і невербальної активності, пізнавальної спрямованості на за-няттях. Досить добре розроблено дидактичні проблеми підготовки дітей до навчальної діяльності, за результатами якої визначається психолого - педагогічна готовність дошкільників до школи. Важливе місце в системі пси-холого-педагогічної підготовки зайняла система оцінки результатів цього процесу — в основному така оцінка здійснюється за показниками психологічної готовності. Актуальність вибраної теми полягає в тому, що в практиці робота із старшими дошкільниками насамперед, зводиться до навчання читанню, письму щоб забезпечити їм таким чином деяку фору на перших етапах шкільного навчання. Частково це спровоковано і самою учбовою програмою сучасної школи: вона складена так, що на відробіток початкових навиків письма, читання і відліку часу не відведено. Якщо дитина приходить в школу безграмотною, вона відразу ж відстає від своїх більш просунутих однокласників просто тому, що так складена програма початкової школи. Формування ж у дитини відповідної учбової мотивації, довільності уваги, пам'яті, словесно-логічного мислення, орієнтування на спосіб дії, операційних навиків виступає при цьому лише як побічний продукт навчання: все це повинно сформуватися само собою, у міру розвитку інтелектуальних навиків. Проте це далеко не так. Спеціальні до-слідження показують, що діти, добре інтелектуально підготовлені до школи, часто погано пишуть, не виконують правил ведення зошитів, роботи з дидактичним матеріалом і випробовують ряд інших труднощів учбового порядку. Відсутність сьогодні чітких вимог до рівня підготовки дітей до шкільного навчання, наявність різних дошкільних ліцеїв і гімназій, що працюють по своїх власних програмах і мають різні пріоритети, ініціативність батьків, прагнучих навчити дитину читати і писати чи не з дворічного віку, приводять до того, що неготовність дітей до навчання як і раніше залишається однією з найгостріших проблем сучасної школи. Виникає необхідність розроблення збалансованих методик підготовки дитини до шкільного навчання. Мета: Всебічно висвітлити процес підготовки до шкільного навчання як психолого-педагогічну проблему. Завдання: 1. З’ясувати сутність готовності дитини до шкільного навчаня; 2. Вияснити психологічні особливості дітей 6-7 річного віку; 3. Охарактеризувати структурні компоненти готовності дитини до шкільного навчання; 4. Висвітлити дослідження як технологічне отримання знань про дитину; 5. Розглянути методи підготовки дітей до школи у дошкільних на-вчально-виховних закладах; 6. Запропнувати високоефективні методи підготовки дітей до школи.
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи