Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Нетрадиційні уроки в початковій школі
Магістерська
№ K-23534
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ПОНЯТТЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ…………………………………………………………………………...10 1.1 . Аналіз психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми...10 1.2 . Нетрадиційні уроки у системі навчання учнів початкових класів………19 ВИСНОВКИ ДО 1РОЗДІЛУ……………………………………………..30 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ…………………………………………………………31 2.1. Нестандартний урок – один із шляхів удосконалення форм організації навчання………………………………………………………………………….31 2.1.1. Поняття про нестандартний урок………………………………………...35 2.1.2. Система нетрадиційних уроків…………………………………………..37 2.1.3. Інтегровані уроки, їх особливості………………………………………..40 2.2. Нові педагогічні технології в навчальному процесі……………………...42 2.3. Взаємозв’язок нетрадиційних і традиційних форм навчання в сучасній школі……………………………………………………………………………...49 ВИСНОВКИ ДО 2РОЗДІЛУ……………………………………………..51 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО – ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА РОБОТА ПО ВИВЧЕННЮ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТИПІВ УРОКІВ………………………………………………………………….52 3.1. Стан досліджуваної проблеми в сучасній початковій школі…………….52 3.2. Організація експериментального навчання……………………………….61 3.3. Аналіз результатів експериментального навчання……………………….71 ВИСНОВКИ ДО 3РОЗДІЛУ……………………………………………..73 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………………74 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………………76
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи