Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Інтеграція навчальних дисциплін як ефективний засіб краєзнавчої роботи з учнями початкових класів (з експериментом)
Курсова
№ K-475
ВСТУП………………………………………………………………………………... 3 Розділ I. КРАЄЗНАВЧА РОБОТА З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ……... 7 1.1. Педагогічні основи краєзнавчої роботи в історії педагогіки…………… 7 1.2. Краєзнавча спрямованість навчальних дисциплін у початковій ланці освіти……………………………………………………………………………. 12 Розділ II. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ І ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ З КУРСУ «Я І УКРАЇНА» …………………………... 15 2.1. Інтегровані уроки в початковій школі та їх значення……………………… 15 2.2. Методика проведення інтегрованих курсів у початковій школі ……..... 18 2.3. Конспект інтегрованого уроку краєзнавчої спрямованості …………….. 21 Розділ III. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУ НА ІНТЕГРОВАНИХ УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ……… 30 3.1. Констатуючий експеримент……………………………………………… 30 3.2. Формуючий експеримент…………………………………………………. 34 3.3. Контрольний експеримент………………………………………………… 39 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….. 42 ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………………… 46 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………. 49
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи