Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Багаторівневої системи вищої в Україні
Курсова
№ K-9931
ПЛАН
Вступ
1. Розробка проблеми багаторступеневого характеру вітчизняної вищої освіти в психолого-педагогічній літературі
2. Історія становлення багаторівневої системи підготовки фахівців в Україні
3. Освітньо-кваліфікаційні рівні (ступенева освіта) в Україні
4. Проблеми розвитку багатоступеневої вищої освіти в Україні
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Актуальність теми. З 90-х років XX ст. відбуваються помітні зміни у політичному, економічному та в цілому у соціальному житті України. Разом з довгоочікуваною незалежністю приходять в нашу державу і несподівані проблеми та труднощі різноманітного характеру. Змінюється сфера економічних відносин, держава переходить до суворіших умов існування — до ринкових, що поступово впливає на всі сфери соціального життя та на формування більш прагматичних цінностей у населення. Цілком зрозуміло, що така важлива і складна галузь, як освіта, не могла залишитись поза впливом соціально-економічних змін в нашій країні. Підготовка спеціалістів, їх працевлаштування, успішність їх діяльності формують ринок праці. З іншого боку, реальні умови існування окремих підприємств, установ та закладів диктують високі вимоги до фахівців, яких потребує та чи інша галузь діяльності. Існуюча система підготовки фахівців не завжди може швидко та мобільно реагувати на запити суспільства щодо кваліфікації спеціалістів. У цьому розмаїтті прагматичних проблем важливо не загубити потреби особистості, її інтереси та прагнення щодо вільного вибору власного професійного шляху, можливість змінювати кваліфікацію відповідно до вимог часу, адаптуватися та ефективно діяти в динамічних умовах сьогодення. Нові соціально-економічні умови потребують задоволення різноманітних культурно-освітніх запитів особи та наукової підготовки фахівців різних рівнів і галузей знань, підвищення соціальної значущості знань та соціального захисту особи в умовах частої зміни потреб економіки і ринку праці. Відомо, що інтереси і здібності людей різні, тому й виникає потреба в існуванні різних рівнів загальної та професійної освіти. Сучасні умови приєднання вітчизняної вищої освіти до Болонського процесу диктують необхідність вдосконалення системи вищої школи України, перегляд багатьох організаційних питань, вдосконалення багатоступеневого характеру вищої освіти. Об’єкт у процесі дослідження – особливості ступеневої вищої освіти в Україні. Предмет дослідження – структура вітчизнячної вищої освіти в сучасних умовах входження у світовий освітній простір Мета роботи: здійснити грунтовне дослідження багаторівневої системи вищої в Україні. Завдання у процесі дослідження: - розглянути історію становлення багаторівневого характеру вищої освіти в Україні; - здійснити аналіз структури вищої освіти на сучасному етапі; - дослідити проблеми розвитку багатоступеневої вищої освіти.
Ціна
договірна
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи