Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
МАУП, Задачі, Маркетинг у банку, №3209
Контрольна робота
№ K-11873
Задача № 1
Відділом маркетингу проведено сегментацію роздрібного ринку з використанням географічної змінної, змінної рівня доходів і змінної віку. 1. Сегментація за географічним принципом: 4 сегменти, всього 50 споживачів: Таблиця 1 Вихідні дані Регіон Кількість споживачів Північ 15 Південь 11 Захід 9 Схід 15 Разом 50
2. Сегментація за рівнем доходів: 5 сегментів, всього 50 споживачів. Таблиця 2 Вихідні дані Рівень доходів споживачів Кількість споживачів до 1 тис. грн. 7 від 1 тис. грн. до 5 тис. грн. 14 від 5 тис. грн. до 10 тис. грн. 17 від 10 тис. грн. до 100 тис. грн. 4 понад 100 тис. грн. 8 Разом 50
3. Сегментація з використанням змінної віку: 5 сегментів, усього 50 споживачів. Таблиця 3 Вихідні дані Вік споживачів Кількість споживачів до 20 років 5 від 20 до 30 років 12 від 30 до 40 років 14 від 40 до 50 років 15 понад 50 років 4 Разом 50
Визначити: 1) кількість сегментів за географічною змінною та змінною рівня доходів; 2) кількість сегментів за змінною рівня доходів і за змінною віку, 3) кількість сегментів за трьома змінними одночасно.
Задача № 2
1. Визначити конкурентоспроможність банку за десятибальною шкалою, врахувавши дев'ять критеріїв і використавши дані табл. 1. Таблиця 1 Визначення конкурентоспроможності банку Показник Відносна значущість показника Оцінка конкуренто-спроможності банку за критеріями Конкуренто-спроможність 1. Абсолютна частка ринку 10 40 4 2. Відносна частка ринку 10 40 4 3. Тенденція частки ринку 5 70 3,5 4. Відносна дохідність 5 50 2,5 5. Відносна якість послуг 10 70 7 6. Відносна вартість послуг 9 50 4,5 7. Поява нових послуг 6 30 1,8 8. Концентрація клієнтів 4 40 1,6 9. Відносна капіталомісткість 10 50 5 Разом Х Х 33,9
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи