Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Реклама на сучасному туристичному підприємстві її значення та функції
Курсова
№ K-1993
ВСТУП РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 1.1. Специфіка реклами в туризмі 1.2. Види туристської реклами 1.3. Функції реклами 1.4. Планування рекламної діяльності туристського підприємства РОЗДІЛ 2. ВИБІР ЗАСОБІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМИ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «КУТЕП-ТУР» 2.1. Фактори, які впливають на вибір засобів розповсюдження реклами 2.2. Основні параметри реклами 2.3. Періодичність рекламних звернень РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Підходи до з’ясування ефективності рекламної діяльності 3.2. Економічна та комунікативна ефективність рекламної діяльності 3.3. Рекомендації щодо поліпшення рекламної діяльності туристичної фірми «КУТЕП-ТУР» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи