Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Місце і роль стратегічного планування на підприємствах галузі туризму
Дипломна
№ K-2124
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 1.1. Загальні стратегічні напрями розвитку туризму 1.2. Основні фактори підвищення ефективності діяльності підприємств туристичної галузі РОЗДІЛ 2. МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ПІДВИЩЕННІ ДОХОДНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «ІМПЕРІАЛ ТРЕВЕЛ» 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичної фірми ТОВ «Імперіал Тревел» 2.2. Аналіз планування та управління туристичної фірми ТОВ «Імперіал Тревел» 2.3. Шляхи покращення діяльності туристичної фірми ТОВ «Імперіал Тревел» РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ «ІМПЕРІАЛ ТРЕВЕЛ» 3.1. Удосконалення системи планування, маркетингу та збуту туристських послуг у туристичній фірмі ТОВ «Імперіал Тревел» 3.2. Місце і роль інновацій в економічному розвитку туристичної фірми ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
120,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи