Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості ціноутворення на підприємствах готельної індустрії
Курсова
№ K-1991
ВСТУП…………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ……………………………………………………………………… 1.1. Ціноутворення на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу……. 1.2. Методи встановлення ціни на продукцію й послуги на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу……………………………………………….. РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЙОГО ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ…………………………………………………………. 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Україна»…………… 2.2. Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готелю. 2.3. Характеристика чинників, які впливають на ціну послуг готелю……... РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ГОТЕЛЮ «УКРАЇНА»………………………………………. 3.1. Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю…………… 3.2. Формування цінової політики готелю «Україна» на сучасному етапі… ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ………………… ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи