Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вивчення та формування купівельного попиту на товари та послуги на торговельному підприємстві
Курсова
№ K-26207
Центральна спілка споживчих товариств УКООПСПІЛКА Івано-Франківський фінансово-комерційний кооперативний коледж ім.С.Граната
КУРСОВА РОБОТА З дисципліни «Комерційна діяльність» на тему: Вивчення та формування купівельного попиту на товари та послуги на торговельному підприємстві
Виконав студент 3 курсу, групи
(прізвище, ім’я, по батькові)
Керівник: Яремко В.Г.
Івано-Франківськ – 2013 План: Вступ. 1. Характеристика видів попиту,чинники,що впливають на формування попиту населення.
2. Методи визначення купівельного попиту на торговельному підприємстві.
3. Аналіз вивчення купівельного попиту на торговельному підприємстві.
4. Стимулювання попиту на товари в торгівельному підприємстві.
5. Висновки і пропозиції щодо покращення вивчення попиту покупців в торгівельному підприємстві. Висновок. Література. Додатки.
Вступ. Комерційна діяльність – широке і складне поняття, що містить В собі комплекс прийомів і методів, що забезпечують максимальну вигідність будь - якої торгової операції для кожного з партнерів ПРИ врахуванні інтересів кінцевого споживача. Головна мета комерційної діяльності – одержання прибутку через задоволення купівельного попиту при високій культурі торгового обслуговування. Ця мета в однаковій мірі важлива як для організацій і підприємств, так і для окремих осіб, що здійснюють операції купівлі-продажу на ринку товарів і послуг. Комерційна робота в торгівлі – це діяльність підприємства, спрямована на рішення особливого комплексу задач. Вивчення процесів їхньої реалізації – важливий елемент оперативного дослідження на рівні торгового підприємства. На сучасному етапі переходу до ринкових відносин у нашій країні вивчення попиту на продукцію починає відігравати важливу роль для успішної діяльності будь-якого підприємства. Зростаюча конкуренція змушує підприємства виробників йти на все більші поступки споживачам і посередникам у збуті своєї продукції за допомогою стимулювання. Крім того, об'єктивним фактором зростання ролі стимулювання є те, що ефективність реклами знижується через зростаючі витрат і рекламної тісноти в засобах масової інформації. Тому все більше число підприємств прибігає до стимулювання збуту, як до засобу, що може ефективно підтримати рекламну кампанію. У даній курсовій роботі розглянуті питання вивчення і стимулювання купівельного попиту на підприємстві роздрібної торгівлі «Вопак» , а також організації реклами як основного засобу стимулювання попиту.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи