Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування попиту на продукцію підприємства курсова робота
Курсова
№ K-28970
Зміст
1. Вступ
2. Теоретичні основи формування попиту 2.1. Сутність попиту та фактори, що його формують 2.2. Види попиту та особливості їх аналізу 2.3. Роль маркетингу у формуванні попиту
3. Аналіз попиту на продукцію підприємства 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз ринку та споживачів 3.3. Аналіз обсягів попиту на продукцію підприємства
4. Шляхи підвищення попиту на продукцію підприємства 4.1. Використання маркетингових інструментів 4.2. Розробка нових стратегій просування 4.3. Удосконалення асортиментної політики
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи