Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організаційні форми рекламно-інформаційної діяльності – запорука успішного функціонування та діяльності рекламного агентства №279
Курсова
№ K-3909
1. Вступ 1.1 Організаційні форми рекламно-інформаційної діяльності – запорука успішного функціонування та діяльності рекламного агентства «Олекс» 2. Коротка характеристика агентства «Олекс» 2.1 Місце знаходження. Розташування, підпорядкованість агентства «Олекс» 2.2 Форма власності агентства 2.3 Структура управління, кадровий склад 2.4 Організація господарських зв’язків 2.5 Характеристика основних показників господарської діяльності рекламного агентства 3. Основна частина 3.1 Вивчення діяльності рекламного агентства 3.2 Організація налагодження зв’язків з клієнтами 3.3 Позитивні та негативні фактори діяльності рекламного агентства 3.4 Укладання договорів та їх оформлення 3.5 Дослідження та вивчення рекламних засобів ТОВ «Олекс» 3.6 Запорука комерційної роботи ТОВ «Олекс» 4. Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо вдосконалення і покращення діяльності рекламного агентства «Олекс» Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи