Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Зміст, форми і прояви провідної діяльності дошкільників - гри
Курсова
№ K-1399
Вступ
Розділ 1. Психологічні особливості гри як провідної діяльності дошкільників 1.1. Виникнення, сутність та розвиток гри 1.2. Взаємовідносини між дітьми у грі 1.3. Форми та прояви ігрової діяльність дошкільників та роль вихователя в її розвитку 1.4. Значення гри для психічного розвитку дитини
Розділ 2. Дослідження взаємовідносин дітей дошкільного віку у грі 2.1. Мета, задачі та методи дослідження 2.2. Проведення гри «Секрет»: дослідження соціометричного статусу кожної дитини 2.3. Дослідження мотивів, що лежать в основі спілкування дитини з однолітками 2.4. Дослідження причин виявлення у дітей середнього та дуже низького соціометричного статусу
Розділ 3. Психолого-педагогічна робота: об’єднання колективу, формуванню позитивних стосунки дітей у грі 3.1. Організація дитячих інтересів 3.2. Оволодіння дітьми іграми з правилами 3.3. Формування взаємовідносин між дітьми у грі
Висновки
Рекомендації вихователям
Література
Додатки
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи