Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віці.
Курсова
№ K-23007
Зміст Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти досліджуваної проблематики 1.1. Психологічні особливості підліткового віку 1.2. Проблеми гендерної ролі і тендерного стереотипу у сучасному суспільстві 1.3. Теоретичні засади і особливості формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віці РОЗДІЛ 2. Практичне дослідження особливостей формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віці 2.1. Обґрунтування психологічного дослідження особливостей формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віці 2.2. Розробка та проведення діагностичного дослідження 2.3. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження РОЗДІЛ 3. Шляхи покращення умов формування гендерної ідентичності у дівчат в юнацькому віці 3.1. Планування та проведення психологічної корекції 3.2. Аналіз та інтерпретація контрольного експерименту Висновки Список використаних джерел Додатки Додаток 1. Тренінг «Програма формування фемінного стилю поведінки в дівчат юнацького віку»
Узагальнення результатів нашого дослідження дало можливість сформулювати загальні висновки: Теоретичний аналіз соціально-психологічних чинників статеворольової ідентифікації особистості дав змогу розробити методологічний підхід, що найбільш адекватно відповідає завданням дослідження. Як такий нами використовується особистісно-гендерний підхід, в основі якого покладено принципи: а) об’єктивності, паритетності, цілісності у вивченні та розвитку статеворольової ідентифікації особистості; б) розвитку гендерної свідомості і самосвідомості у діяльності, що необхідно для правильного розуміння прояву та розвитку „Я-концепції” особистості, освоєння нею статевих ролей; в) наступності, який передбачає послідовність у передачі гендерних знань молоді, їх адекватність віковим можливостям дитини, поступове розширення інформаційного гендерного поля, в якому авторитет джерела інформації (батьки, педагог, психолог, лікар) є важливою умовою нормального психосексуального розвитку особистості; г) гендерного паритету при створенні підручників, за яким необхідною умовою є „формула рівності”, що передбачає партнерство та паритетні можливості жінок і чоловіків як суб’єктів змін у соціальних, економічних і політичних процесах; д)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи