Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИЦІ
Дипломна
№ K-528
ЗМІСТ ВСТУП З РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧШ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Поняття пізнавального інтересу як фактору формування активності учня 6 1.2. Вікові особливості навчальної та пізнавальної діяльності учнів 5-6 класів 9 1.3. Фактори, що спонукують учнів, до активності 15 1.4. Види, рівні та критерії пізнавальної активності 17 1.5. Стимуляція пізнавальної активності учнів 23 1.6. Принципи активізації пізнавального інтересу 26 1.7. Методи навчання що забезпечують пізнавальну активність учнів 29
1.7.1. Метод проблемного навчання ЗО 1.7.2. Метод евристичного навчання 36 1.7.3. Метод колективного пошуку оригінальних ідей (метод «мозкової атаки») 39 1.7.4. Метод дослідницького навчання 42 1.7.5. Метод проектів 43 РОЗДІЛ 2. СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ 2.1. Деякі педагогічні особливості навчання математиці в 5-6 класах _46 2.2. Комп'ютерна підтримка уроків математики як засіб формування пізнавальної діяльності учнів 49 2.3. Самостійна робота як умова формування пізнавальної активності.56 2.4. Позакласна робота з математики як засіб формування пізнавальної активності учнів 5-6 класів 60 2.5. Формування пізнавальної активності учнів у процесі обчислювальних навичок 65 2.6. Дидактична (навчальна) гра як засіб формування пізнавальної активності 69 2.7. Інтегрований урок як засіб формування пізнавальної активності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 86 Додатки
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи