Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Соціально-психологічні дослідження реклами (МАУП)
Курсова
№ K-20750
ВСТУП
Розділ I. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМИ
1.1. Поняття реклами, її цілі та функції
1.2. Соціально-психологічні особливості реклами
1.3. Вплив реклами препаратів для схуднення на жінок
Розділ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ ПРЕПАРАТІВ ДЛЯ СХУДНЕННЯ НА СПОЖИВАЧІВ-ЖІНОК
2.1. Організація і хід емпіричного дослідження
2.2. Методи, методики і хід дослідження
2.3. Аналіз та узагальнення результатів дослідження
2.4. Програма психокорекційної роботи психолога за результатами емпіричного дослідження
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи