Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингові дослідження попиту на ВАТ «Суха Балка»
Дипломна
№ K-4972
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні аспекти дослідження попиту в системі моніторингу маркетингової діяльності 1.1.Обґрунтування необхідності та визначення концепції проведення досліджень на підприємств 1.2. Місце і роль вивчення попиту в системі маркетингових досліджень 1.3.Підходи до проведення досліджень попиту. Напрямки та методи виміру попиту споживачів РОЗДІЛ 2. Аналіз стану попиту споживачів на продукцію ВАТ «Суха Балка» 2.1 Дослідження ринку залізорудної сировини та оцінка конкурентних позицій ВАТ «Суха Балка» на ньому 2.2.Аналіз підприємства ВАТ «Суха Балка» як об’єкту стратегічного управління 2.3. Оцінка впливу попиту на продукцію ВАТ «Суха Балка» на кінцеві результати роботи підприємства РОЗДІЛ 3. Основні напрямки підвищення попиту на продукцію ВАТ «Суха Балка» 3.1. Розробка стратегічних напрямків формування попиту та тактичних заходів їх реалізації 3.2. Оцінка доцільності запропонованих заходів та економічного ефекту від їх реалізації 3.3. Оцінка ризиковості впровадження заходів ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи