Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Кривунець Світлана Анатоліївна

Рейтинг: 11
аватар
Любов Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Денисюк Катерина Володимирівна

Рейтинг: 16
аватар
Сергій Володимирович

Рейтинг: 10
Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Основи психологічної практики (МАУП)


Контрольна робота
K-21397

Задача №1.

Напишіть міні-розповідь з теми «Надання допомоги мені», відповівши на наступні запитання:

Якої допомоги як особистість я найчастіше потребую, як особистість? (психологічної, педагогічної, медичної тощо)

Хто надає мені таку допомогу?

Чи завжди я звертаюсь до особистість чи застосовую допомогу інших людей? Хто ці люди? (друзі, викладачі, знайомі, керівник, батьки чи родичі та т. п).

Який різновид допомоги є для мене найбільш важливим та актуальним: професійний чи непрофесійний?

Наскільки ефективною може бути непрофесійна допомога?



Задача № 2.

А) Придумайте будь ласка, якомога більше синонімів до терміну «психологічна допомога» та запишіть їх. Після того поміркуйте та зазначте ті моменти, які на вашу думку, суперечать принципам надання психологічної допомоги.

Б) Опишіть, будь ласка, у довільній формі портрет «людини, Вам допомагає», враховуючи такі моменти:

До кого Ви звертаєтесь за допомогою у важкі хвилини?

Хто ця людина, з якою Ви можете поділитися своїми проблемами?

Якими якостями вона володіє?

Наскільки дієвою буває її допомога;

Які проблеми хотіли б навчитися вирішувати самостійно?

В) Поміркуйте та окресліть 3-5 найбільш притаманних для професії психолога-практика радощів (заради чого представники професії взагалі живуть, що для них є найголовнішим у житті, роботі тощо).



Задача № 3.

Напишіть листа, обравши можливого адресата із наступного переліку:

Хлопцеві, який не знає, як познайомитися із дівчиною (13 років).

Дівчині (14 років), яка більше за все на світі боїться, що є негарною, тому ніхто не звертає на неї увагу.

Молодому директору школи (32 роки), який не знає, як завоювати авторитет у педагогів.

Жінці (36 років), яку залишив чоловік.

Підприємцю (40 років), який страждає від своєї неорганізованості, постійно поспішає та переймається буденним клопотом.

Батькові родини (39 років), який втратив роботу та страждає через це.

Бабусі (63 роки), яка сама виховує 8-річну онуку та терпіння якої вже на межі.

8. Улюблениці охайності, яку дратує будь-яка неохайність (38 років).

Підлітку (15 років), який ненавидить людей.

Дівчинці (8 років), яку залишив батько.

Жінці (28 років), якій не вистачає впевненості у собі.

Дівчинці (11 років), яка вдома вкрала гроші та накупила на них солодощі для всього класу.

Можна навести інші вихідні ситуації та проблеми, а також додати інших адресатів.



Задача №4.

Визначте тип клієнта у психологічній практиці та які принципи психологічного консультування були порушені у поданих нижче ситуаціях-діалогах:

А) Мати: «Я прийшла до вас порадитися. У мене дуже складне становище – син став погано вчитися, вчителі скаржаться на його слабкі знання. Можливо, це пов’язано зі станом його здоров’я? У дитинстві він часто хворів, а нещодавно їздив в санаторій і дуже відстав від однокласників».

Психолог: «Так, ослаблене здоров’я найчастіше визначає невдачі у навчанні. Вам потрібно розпочати загартовувати сина, більше бувати з ним на свіжому повітрі, записати його в спортивну секцію».

Б) Мати: «Ночами я перестала спати, мені сняться кошмари. Сусіди і знайомі за моєю спиною говорять: «Ось, це мати хулігана».

Психолог: «Ви не повинні так хворобливо реагувати на те, що відбувається з сином. Все, що з ним відбувається, не виходить за межі норми».

В) Мати: «Останнім часом мене турбує те, що всі скаржаться на Олега. Тут якось зайшла Марія Іванівна – наша сусідка, колега мого чоловіка, у неї дуже добрі стосунки з ним – ось вона й говорить…»

Психолог (перебиваючи): «Розкажіть, будь ласка про свої взаємини в сім'ї».



Задача 5.

Напишіть твір на тему «Найкращий клієнт психологічної практики - це людина, яка..»



Задача № 6.

Уявіть, що ви стали редактором газети безкоштовних оголошень. Ви маєте помістити у газету оголошення про запрошення на роботу психолога. Оголошення не обмежується кількістю слів чи розмір літер. Приймається будь-яка форма. Можна викласти весь перелік вимог до кандидата у психологи, весь набір якостей, якими він має володіти, можна намалювати його портрет. Варто лише пам’ятати, що оголошень у газеті буде багато і вам варто потурбуватися, щоб саме ваше оголошення привернуло увагу гарного фахівця.



Задача № 7.

Згадайте 5 різних нераціональних ролей, які може виконувати по відношенню до клієнта консультації практичний психолог ( «Друг», «Педагог», «Лікар», « Слідчий», «Авторитет»). Вам треба написати міні-діалог, обравши із запропонованих ролей одну. Таким чином, опишіть ситуацію «На прийомі у психолога», де один із учасників буде у ролі психолога, яка відповідатиме внутрішньому змісту обраної ролі, а другий – клієнтом.

Задача №8

Припустимо, що вам довелося практично вирішувати питання про те, чи варто створювати нову психологічну консультацію. Ви таки прийняли позитивне рішення на користь її створення. Спробуйте тепер визначити сприятливе місце для її розміщення та обґрунтуйте свій вибір.

Вам також треба підібрати кадри для роботи у створеній вами психологічній консультації, визначити найвдаліший режим її роботи як для клієнтів, так і для працівників консультації. Приміть рішення і з цього питання та поясніть його.

Припустимо, що для створеної вами нової психологічної консультації тепер треба підібрати допоміжний персонал. Розв’яжіть і цю задачу та дайте обґрунтування своєму рішенню.

Задача № 9.

Студенти, майбутні практичні психологи, не можуть дійти згоди при розгляді деяких проблем психотерапії. Ознайомтесь з позицією кожного та допоможіть вирішити суперечку. Відповідь обґрунтуйте.

А) Студент 1. У психотерапії, так як і в психологічному консультуванні, існують спеціальні техніки і прийоми роботи практичного психолога. Це такі прийоми: тлумачення сновидінь, аналіз трансферу, психодрама, тренінг релаксації, які є обов’язковими до використання. Якщо психолог ними не користується то ефекту психотерапія не дасть, а психолог – не психотерапевт. Для здійснення психотерапії слід пройти спеціальну підготовку.

Студент 2. Я з тобою не згоден. Практичний психолог, який здійснює психотерапію, обирає той психотерапевтичний напрям, прийоми і техніки які найбільш адекватні для вирішення психологічної проблеми клієнта, специфіки замовлення. Крім того, вибір психотерапевтичних прийомів залежить і від того, якими з них психолог володіє найкраще.

Б) Студент 1. Для проведення групової психотерапії створюється група з індивідів лише однієї статі, без обмеження віку. Кількість членів групи не обмежується: скільки зголосилося на участь, стільки й утворює групу. Ця група зустрічатиметься 1 раз на місяць по 2 години. Загальна кількість зустрічей не перевищує чотирьох.

Студент 2. Я вважаю, що участь у груповій психотерапії можуть брати лише індивіди 5-45 років. Кількість осіб у групі обмежується. Це 4-16 осіб, залежно від замовлення. Керівник набирає групу відповідно до своїх вподобань та симпатій.

Студент 3. Я не погоджуюся з вами у визначенні тривалості, частоти та кількості зустрічей. Мені здається, що за таких умов які були вами визначені Ефективність діяльності групи буде низькою.

В) Студент 1. Групову психотерапевтичну роботу можна проводити лише з незнайомими між собою людьми. Це підвищує її ефективність.

Студент 2. Але, наприклад, сім’я – це група. Якщо вона бере участь у психотерапії, то тоді ми маємо психотерапевтичну групу, де всі члени дуже добре знають один одного. А всім відомо, що сімейна психотерапія успішно розвивається і є досить ефективною.

Задача № 10.

Вам пропонується описати різні стилі (чи хоча б окремі риси різних стилів) успішної роботи по професії психолог, притаманні людям, які різняться за своїми особистісними якостями, віком, статтю.

Геннадій К., 28 років, закінчив Київський Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, мати та батько - лікарі, не одружений, винахідливий та кмітливий комунікабельний.

Амалія Р. 42 роки, закінчила МАУП, мати-одиначка інтелігентна, делікатна пані.

Тетяна М., 46 років, закінчила Києво-Могилянську Академію, кандидат психологічних наук, одружена, двоє дітей, серйозна, відповідальна.

Федір Н., 39 років, закінчив Чернівецький Національний Університет ім. Ю. Федьковича, «сертифікований психолог», одружений, двоє дітей, має власну практику, ініціативний, кмітливий, підприємливий.

Оксана Ф., 24 роки, випускниця МАУПА, не одружена, приваблива, чарівна та сентиментальна дівчина.

Микола Т., 59 років, закінчив Київський Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, одружений, 1 дитина, авторитарний та авторитетний.

Задача № 11.

Пригадайте, за допомогою яких методик можна дослідити характер людини. Які сторони чи риси характеру людини дані методики оцінюють?

Задача 12.

Назвіть, будь ласка, за допомогою яких конкретних психодіагностичних методик оцінюються якості темпераменту людини. Попрацюйте з цими методиками та добре засвойте їх.

Задача 13.

Уявімо, що до вас, як до практичного психолога, звернулися батьки з проханням надати їм практичні рекомендації про те, варто чи не варто віддавати дитину до школи віком до 7 років. Які психодіагностичні методики ви у даному випадку можете використати для того, щоб дослідити дитину та надати її батькам обґрунтовані психологічні рекомендації.

Задача № 14.

Проаналізуйте подані нижче ситуації та визначте відповідність дій практичного психолога нормам Етичного кодексу психолога. Зазначте статті Етичного кодексу психолога, які було порушено:

А) керівництво школи 25 травня поставило перед психологом Тетяною К. завдання у тижневий термін провести дослідження готовності учнів 4 і 9 класів до навчання на наступній ступені навчання і підготувати за цими матеріалами статтю до провідного наукового журналу. Тетяна К., розуміючи неможливість виконання цього завдання, не обговорюючи терміни і можливості його виконання з адміністрацією школи, знайшла в одній із збірок наукових праць статтю, яка висвітлювала подібну проблему і переписавши її під власним іменем подала до журналу;

Б) до психолога Михайла Д. на консультацію звернулася досить приваблива клієнтка 199 років. Михайло К. після знайомства з клієнткою під час консультації, запропонував їй продовжити їх співпрацю у кафе-барі, неподалік від офісу. При цьому натякнув, що йому буде дуже приємно продовжити це знайомство за межами психологічної консультації. Клієнтка почала зустрічатися із Михайлом Д. щовечора, а двічі на тиждень приходила на консультацію;

В) директор фірми увірвався в кабінет психолога Олени М. Він вимагав терміново подати йому результати опитування працівників стосовно задоволеності роботою, взаєминами з колегами та керівниками тощо. Олена М., не довго думаючи, подала шефові бланки відповідей, на яких були зазначені прізвища працюючих. На нараді керівник оголосив результати опитування кожного, коментуючи їх, вдаючись до образ;

Г) У місцевій газеті психолог Марина В. опублікувала таке оголошення:

«До уваги жителів міста та району!

Всього за 60-80 гривень ви отримаєте гарантовану допомогу у вирішенні сімейні конфліктів, позбавитесь шкідливих звичок. Психолог - коснультант, спеціаліст з психотерапії попередив 10 випадків самогубства, зберіг 12 шлюбів, вдало провів 15 сеансів психотерапії з проблем наркоманії.

Приходьте і Ви зі своїми проблемами. Від нас підете без проблем. Запис на консультацію щоденно з 12 до 13 години дня (адреса офісу…)»;

Д) Під загрозою звільнення з роботи менеджер спільно з директором фірми та психологом змушували всіх працівників відповідати на запитання анкети, яка стосувалася політичних та релігійних вподобань кожного;

Є) майстер дільниці звернувся до психолога Олега Р. з проханням дослідити динаміку працездатності з метою складання оптимального графіку роботи. Олег Р. посилаючись на значне завантаження, запропонував майстрові провести дослідження самостійно і надав всі необхідні матеріали. Майстер як зумів, так і провів дослідження. Складений ним графік виявився недосконалим.
Ціна

120

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.