Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Основи психології та педагогіки (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28069
Завдання (13стр) та тест (20стр) Робота оцінена на 84 балли
Контрольні питання до теми 1 1.1. Визначте предмет, завдання психології як науки.
1.2. Дайте загальну характеристику основних принципів та галузей психології.
1.3. Розкрийте основні методи психології.
Контрольні питання до теми 2 2.1. Які існують наукові обґрунтування виникнення і розвитку психіки?
2.2. Розкрийте взаємозв’язок психіки і мозку людини.
2.3. Визначте основні етапи становлення психології як науки.
Контрольні питання до теми 3 3.1. Що значить особистість, яка її структура, етапи розвитку?
3.2. Які індивідуально-психологічні особливості особистості?
3.3. Основні теорії та концепції психології особистості.
Контрольні питання до теми 4 4.1. Дайте загальну характеристику початкової ланки пізнавального процесу.
4.2. Розкрийте основний зміст у діяльності спеціаліста пам’яті, уяви, творчості.
4.3. Як розуміти мислення та інтелект особистості?
Контрольні питання до теми 5 5.1. Як взаємодіють емоції та почуття особистості?
5.2. Охарактеризуйте значення в діяльності спеціаліста вольових процесів.
5.3. Що значить психічний стан особистості в діяльності спеціаліста?
Контрольні питання до теми 6 6.1. Визначте предмет, завдання, категорії педагогіки.
6.2. Як розуміти розвиток, виховання та формування особистості?
6.3. Розкрийте логіку та методику науково-педагогічних досліджень.
Контрольні питання до теми 7 7.1. Дидактика як процес навчання в системі підготовки спеціаліста.
7.2. Охарактеризуйте види та форми сучасного навчання.
7.3. Визначте сутність, функції, загальну класифікацію методів навчання.
Контрольні питання до теми 8 8.1. Дайте загальну характеристику виховання як соціального явища і процесу.
8.2. Розкрийте основний зміст методів виховного процесу.
8.3. Що значить організаційні форми виховної роботи?
Контрольні питання до теми 9 9.1. Дайте загальну характеристику особистості у діяльності.
9.2. Яке значення має спілкування у процесі розвитку і діяльності особистості?
9.3. Визначте психолого-педагогічні основи розв’язання конфліктних ситуацій в колективі.
Педагогіка – це наука: Виберіть одну відповідь: a. про мистецтво впливу вихователя на вихованця b. про виховання c. про підготовку молоді до життя
Хто автор одного із перших українських підручників “Граматика словенська”: Виберіть одну відповідь: a. Петро Могила b. Мелетій Смотрицький c. Іван Федоров
На основі якого законодавчого чи нормативного документу функціонує сучасна система освіти в Україні Виберіть одну відповідь: a. Держана національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття) b. Закон “Про вищу освіту” c. Закон “Про освіту”
Педагогічний процес – це: Виберіть одну відповідь: a. динамічна взаємодія вихователів і вихованців, спрямована на формування особистості вихованця b. навчально-виховний процес c. сукупність навчальних занять та різних форм виховної роботи
Від чого, головним чином, залежить розвиток здібностей і талантів особистості Виберіть одну відповідь: a. від кількості прочитаних книг b. від обсягу здобутих знань, умінь c. від організації і здійснення цілеспрямованого навчально-виховного процесу
Яку головну мету виховання висуває сучасний навчально-освітній заклад Виберіть одну відповідь: a. сприяти різнобічному розвиткові особистості b. розвивати задатки і здібності особистості c. формувати всебічно розвинену особистість – громадянина своєї країни
Болонський процес – це Виберіть одну відповідь: a. створення єдиного освітнього простору в Європі b. розширення самостійності освітніх закладів c. масштабна національна стратегія науково-технічного розвитку
Дидактика – це Виберіть одну відповідь: a. наука про закономірності формування особистості b. галузь педагогіки, яка розробляє теорію освіти і навчання c. частина педагогіки, що вивчає процес виховального навчання
Науково-теоретична функція дидактики передбачає Виберіть одну відповідь: a. визначення сутності процесу навчання, його форм, закономірностей і т.п. b. конструювання педагогічної діяльності суб’єктів викладання c. впровадження інноваційних технологій навчання
Об’єктом дослідження дидактики є Виберіть одну відповідь: a. педагогічні явища і факти навчального процесу b. форми виховного впливу на особистість c. моральні якості особистості
Основними категоріями дидактики є Виберіть одну відповідь: a. освіта і навчання b. організація та методика навчання c. викладання і учіння
Зміст освіти – це Виберіть одну відповідь: a. система наукових знань, практичних умінь та навичок, які здобуваються особистістю у відповідному закладі освіти b. коло знань, яке кожен студент обирає для свого розвитку c. перелік навчальних предметів, які вивчаються у закладі освіти
Які із названих факторів впливають, у першу чергу, на зміст освіти Виберіть одну відповідь: a. особистісні потреби b. педагогічні наміри c. соціальні потреби
Суть навчального процесу полягає Виберіть одну відповідь: a. у взаємодії суб’єктів викладання і учіння b. в управлінні навчанням c. у формуванні умінь і навичок суб’єктів навчально-пізнавальної діяльності
Найбільш високий рівень опанування знаннями – це Виберіть одну відповідь: a. творчий b. реконструктивний c. репродуктивний
Основна мета стимуляційно-мотиваційного компоненту процесу навчання Виберіть одну відповідь: a. домогтись активності суб’єктів учіння у навчальному процесі b. підвищити престижність навчального процесу c. поліпшити контроль знань
До операційно-діяльного компоненту процесу навчання входять Виберіть одну відповідь: a. закономірності і принципи b. форми, методи, засоби навчання c. викладання і учіння
У якому із видів навчання більш ефективно здійснюється навчально-пізнавальна діяльність особистості Виберіть одну відповідь: a. проблемному b. модульному c. пояснювально-ілюстративному
Логіко-технічний, психологічний, соціотехнічний компоненти складають технологічну основу навчання Виберіть одну відповідь: a. проблемного b. програмованого c. модульного
Організаційна форма навчання – це Виберіть одну відповідь: a. викладання навчального матеріалу b. практичні заняття суб’єктів учінння c. зовнішній вияв узгодженої діяльності суб’єктів викладання і учіння
У процесі дослідження Ви визначаєте особливості емоційного стану людини, не відволікаючи його від роботи. Який метод психології можна використати у цьому випадку? Виберіть одну відповідь: a. спостереження b. порівняння c. експерименту
Увага, яка характеризується направленістю та вольовими зусиллями, це Виберіть одну відповідь: a. після довільна b. мимовільна увага c. довільна
Процес відображення у свідомості людини безпосередньо діючих на її органи чуттів предметів або явищ у цілому, це – Виберіть одну відповідь: a. відчуття b. сприймання c. уява
Пам’ять, яка базується на спільній діяльності двох сигнальних систем при головній ролі другої, це – Виберіть одну відповідь: a. рухова b. словесно-логічна c. образна пам’ять
Процес акцентування – збільшення або зменшення окремих ознак, частин предмету відноситься до таких, що характеризує: Виберіть одну відповідь: a. уяву b. увагу c. потяг
Вищим ступенем пізнання людиною об’єктивної дійсності є Виберіть одну відповідь: a. пам’ять b. відчуття c. мислення
Відображення об’єктивного відношення предметів та явищ до потреб людини як організму – це Виберіть одну відповідь: a. почуття b. емоції c. афекти
Складною формою відображення відношення предметів та явищ до вищих потреб і стимулів діяльності людини як особистості є Виберіть одну відповідь: a. почуття b. емоції c. воля
Зазначте серед перелічених психічних явищ психічні властивості особистості Виберіть одну відповідь: a. темперамент b. страх c. уява
Який принцип пізнання психології як об’єкта дослідження розкриває причини виникнення психіки у філогенезі та онтогенезі, закономірну зумовленість психічних явищ, психічної діяльності та психічних властивостей Виберіть одну відповідь: a. системно-структурності b. відображення c. детермінізму
агальна, генетична, порівняльна психологія відноситься до галузі Виберіть одну відповідь: a. науково-прикладної b. теоретичної c. практичної
Чи вважаються елементарні відчуття вихідною формою прояву психіки Виберіть одну відповідь: a. Так b. Ні
Знання, уміння, навички –це Виберіть одну відповідь: a. психічні процеси b. психічні утворення c. психічні властивості
Імпульсивність, конфліктність, категоричність, підозрілість відносяться до акцентуації характеру Виберіть одну відповідь: a. інтроверта b. неврастеніка c. некерованого
Визначте, у кого складніше сформувати такі якості, як контроль та вміння володіти собою Виберіть одну відповідь: a. у сангвініка b. у меланхоліка c. у холерика
Хто визначив три основні структурні компоненти особистості: “Воно” – несвідомі інстинкти; “Я” – відповідна єдність несвідомого і вимог дійсності; “Над – Я” – сукупні моральні норми суспільства, “цензори” Виберіть одну відповідь: a. І. Кант b. З. Фрейд c. Ж. Піаже
Перцептивно - асоціативний засіб між особистісного розуміння допомагає визначити психологічну властивість людині на основі Виберіть одну відповідь: a. якостей іншої людини, зовні схожої на неї b. її зовнішності c. естетичної приналежності
Щоб уникнути при комунікативному акту деформації у спілкуванні який використовується метод Виберіть одну відповідь: a. не рефлексивного слухання b. рефлексивного слухання
Розуміння людини людиною в процесі спілкування це функція Виберіть одну відповідь: a. комунікативна b. перцептивна c. інтерактивна
До яких процесів відноситься здатність людини свідомо контролювати свою діяльність і активно управляти нею, переборюючи перешкоди і підкоряючи її свідомо поставленій меті Виберіть одну відповідь: a. вольових b. емоційних c. почуттєвих
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи