Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Основи психології та педагогіки (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28069
Завдання (13стр) та тест (20стр) Робота оцінена на 84 балли
Контрольні питання до теми 1 1.1. Визначте предмет, завдання психології як науки.
1.2. Дайте загальну характеристику основних принципів та галузей психології.
1.3. Розкрийте основні методи психології.
Контрольні питання до теми 2 2.1. Які існують наукові обґрунтування виникнення і розвитку психіки?
2.2. Розкрийте взаємозв’язок психіки і мозку людини.
2.3. Визначте основні етапи становлення психології як науки.
Контрольні питання до теми 3 3.1. Що значить особистість, яка її структура, етапи розвитку?
3.2. Які індивідуально-психологічні особливості особистості?
3.3. Основні теорії та концепції психології особистості.
Контрольні питання до теми 4 4.1. Дайте загальну характеристику початкової ланки пізнавального процесу.
4.2. Розкрийте основний зміст у діяльності спеціаліста пам’яті, уяви, творчості.
4.3. Як розуміти мислення та інтелект особистості?
Контрольні питання до теми 5 5.1. Як взаємодіють емоції та почуття особистості?
5.2. Охарактеризуйте значення в діяльності спеціаліста вольових процесів.
5.3. Що значить психічний стан особистості в діяльності спеціаліста?
Контрольні питання до теми 6 6.1. Визначте предмет, завдання, категорії педагогіки.
6.2. Як розуміти розвиток, виховання та формування особистості?
6.3. Розкрийте логіку та методику науково-педагогічних досліджень.
Контрольні питання до теми 7 7.1. Дидактика як процес навчання в системі підготовки спеціаліста.
7.2. Охарактеризуйте види та форми сучасного навчання.
7.3. Визначте сутність, функції, загальну класифікацію методів навчання.
Контрольні питання до теми 8 8.1. Дайте загальну характеристику виховання як соціального явища і процесу.
8.2. Розкрийте основний зміст методів виховного процесу.
8.3. Що значить організаційні форми виховної роботи?
Контрольні питання до теми 9 9.1. Дайте загальну характеристику особистості у діяльності.
9.2. Яке значення має спілкування у процесі розвитку і діяльності особистості?
9.3. Визначте психолого-педагогічні основи розв’язання конфліктних ситуацій в колективі.
Педагогіка – це наука: Виберіть одну відповідь: a. про мистецтво впливу вихователя на вихованця b. про виховання c. про підготовку молоді до життя
Хто автор одного із перших українських підручників “Граматика словенська”: Виберіть одну відповідь: a. Петро Могила b. Мелетій Смотрицький c. Іван Федоров
На основі якого законодавчого чи нормативного документу функціонує сучасна система освіти в Україні Виберіть одну відповідь: a. Держана національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття) b. Закон “Про вищу освіту” c. Закон “Про освіту”
Педагогічний процес – це: Виберіть одну відповідь: a. динамічна взаємодія вихователів і вихованців, спрямована на формування особистості вихованця b. навчально-виховний процес c. сукупність навчальних занять та різних форм виховної роботи
Від чого, головним чином, залежить розвиток здібностей і талантів особистості Виберіть одну відповідь: a. від кількості прочитаних книг b. від обсягу здобутих знань, умінь c. від організації і здійснення цілеспрямованого навчально-виховного процесу
Яку головну мету виховання висуває сучасний навчально-освітній заклад Виберіть одну відповідь: a. сприяти різнобічному розвиткові особистості b. розвивати задатки і здібності особистості c. формувати всебічно розвинену особистість – громадянина своєї країни
Болонський процес – це Виберіть одну відповідь: a. створення єдиного освітнього простору в Європі b. розширення самостійності освітніх закладів c. масштабна національна стратегія науково-технічного розвитку
Дидактика – це Виберіть одну відповідь: a. наука про закономірності формування особистості b. галузь педагогіки, яка розробляє теорію освіти і навчання c. частина педагогіки, що вивчає процес виховального навчання
Науково-теоретична функція дидактики передбачає Виберіть одну відповідь: a. визначення сутності процесу навчання, його форм, закономірностей і т.п. b. конструювання педагогічної діяльності суб’єктів викладання c. впровадження інноваційних технологій навчання
Об’єктом дослідження дидактики є Виберіть одну відповідь: a. педагогічні явища і факти навчального процесу b. форми виховного впливу на особистість c. моральні якості особистості
Основними категоріями дидактики є Виберіть одну відповідь: a. освіта і навчання b. організація та методика навчання c. викладання і учіння
Зміст освіти – це Виберіть одну відповідь: a. система наукових знань, практичних умінь та навичок, які здобуваються особистістю у відповідному закладі освіти b. коло знань, яке кожен студент обирає для свого розвитку c. перелік навчальних предметів, які вивчаються у закладі освіти
Які із названих факторів впливають, у першу чергу, на зміст освіти Виберіть одну відповідь: a. особистісні потреби b. педагогічні наміри c. соціальні потреби
Суть навчального процесу полягає Виберіть одну відповідь: a. у взаємодії суб’єктів викладання і учіння b. в управлінні навчанням c. у формуванні умінь і навичок суб’єктів навчально-пізнавальної діяльності
Найбільш високий рівень опанування знаннями – це Виберіть одну відповідь: a. творчий b. реконструктивний c. репродуктивний
Основна мета стимуляційно-мотиваційного компоненту процесу навчання Виберіть одну відповідь: a. домогтись активності суб’єктів учіння у навчальному процесі b. підвищити престижність навчального процесу c. поліпшити контроль знань
До операційно-діяльного компоненту процесу навчання входять Виберіть одну відповідь: a. закономірності і принципи b. форми, методи, засоби навчання c. викладання і учіння
У якому із видів навчання більш ефективно здійснюється навчально-пізнавальна діяльність особистості Виберіть одну відповідь: a. проблемному b. модульному c. пояснювально-ілюстративному
Логіко-технічний, психологічний, соціотехнічний компоненти складають технологічну основу навчання Виберіть одну відповідь: a. проблемного b. програмованого c. модульного
Організаційна форма навчання – це Виберіть одну відповідь: a. викладання навчального матеріалу b. практичні заняття суб’єктів учінння c. зовнішній вияв узгодженої діяльності суб’єктів викладання і учіння
У процесі дослідження Ви визначаєте особливості емоційного стану людини, не відволікаючи його від роботи. Який метод психології можна використати у цьому випадку? Виберіть одну відповідь: a. спостереження b. порівняння c. експерименту
Увага, яка характеризується направленістю та вольовими зусиллями, це Виберіть одну відповідь: a. після довільна b. мимовільна увага c. довільна
Процес відображення у свідомості людини безпосередньо діючих на її органи чуттів предметів або явищ у цілому, це – Виберіть одну відповідь: a. відчуття b. сприймання c. уява
Пам’ять, яка базується на спільній діяльності двох сигнальних систем при головній ролі другої, це – Виберіть одну відповідь: a. рухова b. словесно-логічна c. образна пам’ять
Процес акцентування – збільшення або зменшення окремих ознак, частин предмету відноситься до таких, що характеризує: Виберіть одну відповідь: a. уяву b. увагу c. потяг
Вищим ступенем пізнання людиною об’єктивної дійсності є Виберіть одну відповідь: a. пам’ять b. відчуття c. мислення
Відображення об’єктивного відношення предметів та явищ до потреб людини як організму – це Виберіть одну відповідь: a. почуття b. емоції c. афекти
Складною формою відображення відношення предметів та явищ до вищих потреб і стимулів діяльності людини як особистості є Виберіть одну відповідь: a. почуття b. емоції c. воля
Зазначте серед перелічених психічних явищ психічні властивості особистості Виберіть одну відповідь: a. темперамент b. страх c. уява
Який принцип пізнання психології як об’єкта дослідження розкриває причини виникнення психіки у філогенезі та онтогенезі, закономірну зумовленість психічних явищ, психічної діяльності та психічних властивостей Виберіть одну відповідь: a. системно-структурності b. відображення c. детермінізму
агальна, генетична, порівняльна психологія відноситься до галузі Виберіть одну відповідь: a. науково-прикладної b. теоретичної c. практичної
Чи вважаються елементарні відчуття вихідною формою прояву психіки Виберіть одну відповідь: a. Так b. Ні
Знання, уміння, навички –це Виберіть одну відповідь: a. психічні процеси b. психічні утворення c. психічні властивості
Імпульсивність, конфліктність, категоричність, підозрілість відносяться до акцентуації характеру Виберіть одну відповідь: a. інтроверта b. неврастеніка c. некерованого
Визначте, у кого складніше сформувати такі якості, як контроль та вміння володіти собою Виберіть одну відповідь: a. у сангвініка b. у меланхоліка c. у холерика
Хто визначив три основні структурні компоненти особистості: “Воно” – несвідомі інстинкти; “Я” – відповідна єдність несвідомого і вимог дійсності; “Над – Я” – сукупні моральні норми суспільства, “цензори” Виберіть одну відповідь: a. І. Кант b. З. Фрейд c. Ж. Піаже
Перцептивно - асоціативний засіб між особистісного розуміння допомагає визначити психологічну властивість людині на основі Виберіть одну відповідь: a. якостей іншої людини, зовні схожої на неї b. її зовнішності c. естетичної приналежності
Щоб уникнути при комунікативному акту деформації у спілкуванні який використовується метод Виберіть одну відповідь: a. не рефлексивного слухання b. рефлексивного слухання
Розуміння людини людиною в процесі спілкування це функція Виберіть одну відповідь: a. комунікативна b. перцептивна c. інтерактивна
До яких процесів відноситься здатність людини свідомо контролювати свою діяльність і активно управляти нею, переборюючи перешкоди і підкоряючи її свідомо поставленій меті Виберіть одну відповідь: a. вольових b. емоційних c. почуттєвих
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи