Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №40, Ціноутворення, №2509
Контрольна робота
№ K-9515
1. Цінова тактика підприємства 2. Ціноутворення в умовах ризикової ситуації 3. Задача № 1 Визначити: а) прибуток підприємства в розрахунку на один виріб; б) оптову ціну підприємства; в) збутову надбавку; г) відпускну ціну підприємства з ПДВ; д) торгівельну надбавку; є) роздрібну ціну виробу; ж) структуру роздрібної ціни Вихідні дані: – комерційна собівартість виробу 440 грн.; – рівень рентабельності 25% до собівартості; – акцизний збір 18 грн. на одиницю продукції; – ПДВ 20% від оптової ціни підприємства без ПДВ; – збутова надбавка посередника – 20 % від ціни придбання; – торгівельна надбавка – 10 % від ціни посередника;
4. Задача № 2 Продукція постачається на експорт. Визначте ціну FOB i CIF. Вихідні дані: – вартість товару – 240 грн. – доставка в порт і відправлення – 2 грн. – вартість вантажно-розвантажувальних робіт із доставкою товару вздовж борта судна – 5 грн. Вартість доставки на борт судна – 1 грн. Фрахт до порту призначення – 5 грн. – вартість вантажно-розвантажувальних робіт в країні-імпортері – 6 грн. – доставка на склад покупця – 0,5 грн. – страхування вантажу – 5,5 грн.
5. Задача № 3 Визначити вигідність зниження ціни для виробника на 10 грн., якщо поточна ціна товару 140 грн., плановий обсяг продаж 2,3 млн. шт. Відомо, що конкуренти внаслідок цього також знизять ціни. Показник еластичності попиту по ціні 1,9.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи