Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
СУЕМ, Задачі №№2,12,22, Моделі та методи прийняття рішень, №4180
Контрольна робота
№ K-14633
Задача № 2.
Підприємство виготовляє 400 одиниць побутових електропри¬ладів на місяць; ціна 300 грн (без ПДВ) за штуку. Змінні витрати становлять 200 грн на 1 шт., умовно-постійні витрати – 35000 грн/міс. Менеджери служби маркетингу пропонують знизити ціну реалізації на 20 грн/шт. і одночасно збільшити витрати на рекламу на 15000 грн/міс, при цьому прогнозується зростання обсягу реалізації на 50% на місяць. Чи доцільно прийняти таку пропозицію?
Задача № 12
Підприємство проводить і реалізує два види виробів – А і Б. За період продається 10 шт. виробів А і 15 шт. виробів Б. Прямі витрати на один виріб А – 50 тис. грн, на виріб Б – 70 тис. грн. Непрямі витрати складають по підприємству в цілому 350 тис. грн. Прибуток від реалізації – 200 тис. грн. Ціна виробу А – 60 тис. грн, виробу Б – 100 тис. грн. Визначити можливі межі маневрування цінами на вироби в разі зміни попиту на них.
Задача № 22
Фінансова компанія купила облігації на суму 106 млн. грош. од. при номінальній вартості 100 млн. грош. од. До строку погашення залишилося 3 роки. Купонна ставка 13 %. Припустимо, що через рік очікувана ставка ринку становитиме 12%. За якою ціною банк може продати облігації через рік?
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи